Nidson Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Du vet att man bara skulle spela två matcher Deva? Dvs, om 335-251 är sista matchen så gick Nidson vidare. Vi trodde det var bäst av tre. Men jag håller ändå Dev som vinnare, så han får gå vidare. Vi kan säga att vi körde husets regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Jaha, hoppsan. Nä, då vann Nidson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Suppe blev tvungen att lämna wo. Antar att jag fick ta gräddfilen till andra omgången då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsdissler Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 vosr - larsdissler 307-302 261-261 Tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jaha, hoppsan. Nä, då vann Nidson. ... Eftersom ni vann varsin match, och du hade högsta poängen i ngn av matcherna är det väl ändå du som går vidare?? Eller var det den sammanlagda poängen som blir utslagsgivande?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 ... Eftersom ni vann varsin match, och du hade högsta poängen i ngn av matcherna är det väl ändå du som går vidare?? Eller var det den sammanlagda poängen som blir utslagsgivande?? Tyst Appel! Både Eury och Dev ute på sätt som ingen fattat? Guldläge ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Tyst Appel! Både Eury och Dev ute på sätt som ingen fattat? Guldläge ju! hehehe. Det är väl kanske ngr andra att forsera på vägen också Men jag har gjort enkelt för er alla. Jag ställde inte upp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Men jag har gjort enkelt för er alla. Jag ställde inte upp!! Men lol! Nu inser du att du inte kommer undan en match va? Lägger man in en smash medelst handske i min feja får man minsann ta konsekvenserna! Jag föreslår en HU i baren vid havet söderöver nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Men lol! Nu inser du att du inte kommer undan en match va? Lägger man in en smash medelst handske i min feja får man minsann ta konsekvenserna! Jag föreslår en HU i baren vid havet söderöver nästa vecka. I R pnwend redan nu hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag fattar inte. Vem av mig och Nidson går vidare? Jag är bättre på Betapet än på matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Tror båda då jag misstänker att Dev tar lucky loser platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 ""devalanteriel (devalanterie) - Nidson (Sorkmannen) #1: 338 - 314 devalanteriel (devalanterie) - Nidson (Sorkmannen) #2: 248 - 287"" ""Vi kör två matcher vid ett-ett vinner högsta samanlagda poäng."" Dev.338+248=586 Nid. 314+287=601 MAO går Nidson vidare om man skall förlja den regeln. Och det ska man väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Mest rättvist verkar det väl vara att köra om matcherna för nidson och devalanteriel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Mest rättvist verkar det väl vara att köra om matcherna för nidson och devalanteriel? Jag är inte inblandad, så jag slipper bry mig Det är väl upp till de två tycker jag. Väl bekome att spela mera!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Men skärp er nu, både jag och Dev är ju för snälla för att göra anspråk på platsen så lättast är väl att nån sorts tävlingsledare (Skanke?) avgör saken. Att spela om känns lite drygt, och dessutom skulle jag antagligen få tokspö. Iaf, om vi båda går vidare tack vare lucky loser-platsen så är det ju sak samma vem som "vann". Dock håller jag kvar vid att Dev var den moraliske segraren oss emellan, men visst förstår jag att jag kanske skulle ha större chans om ärendet gick til domstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Tror inte Dev tar lucky loser-platsen ifall han döms som förlorare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Det tror inte jag heller. Jag vidhåller att Nidson vann tills någon tävlingsledare säger annat. Eftersom jag inte har koll på reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Om man tittar på post ett så är vinnarna i varje match understryken, jag strök under Nidson för länge sedan.... Fast jag kanske ordnar med fler LL platser då det är kul att vara GUD.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Så hur länge ska vi vänta på den sista matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Så hur länge ska vi vänta på den sista matchen? Jag har PMat de som skulle lira annars tar vi in en LL till på den platsen om jag inte får svar hyffsat snabb... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Omgång två!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts