Skanke Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Nu kör vi igång, första omgången ska vara spelad senast på måndag. Vi kör Snabb med standardbräde. Två matcher vid 1-1 vinner högst sammanlagda score. Ny lottning mellan varje omgång. Dessa var det som var uppskrivna ordentligt: 1. Skanke - Loveless 2. Sorkmannen-devalanteriel 3. Dekutree-Svint0 4. Jennez-gdaily 5. eurythmech-Donnie Darko 6. Nojjby-KRXKZY 7. HeFo75-arsenalrulez 8. Willy_Wonka-nucleus 9. Neo-Be-Retorik 10.larsdissler-Vasr 11. Sansrom-Suppe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 11 matcher första omgången... hur hade du tänkt lösa det där mot slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Kanske vore bra om alla talar om vad de heter på Betapet. Det var det nicket jag trodde efterfrågades från början... min första motståndare heter annorlunda på Betapet tex... Sen är jag ruskigt sugen på att möta Ola, både i och vid sidan av denna turnering... /HeFo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Kanske vore bra om alla talar om vad de heter på Betapet. Det var det nicket jag trodde efterfrågades från början... min första motståndare heter annorlunda på Betapet tex... Sen är jag ruskigt sugen på att möta Ola, både i och vid sidan av denna turnering... /HeFo Du vet att jag kommer lägga mig platt på marken för dig... Är liksom ingen match, jag är definitivt underdoggen i den här ligan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Var det med eller utan handikapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 PM:at sorkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Neo-Be kan du PM:a mig är du bussig, så vi kan bestämma tid. Jag nickar "Caper" på betapet förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Kanske vore bra om alla talar om vad de heter på Betapet. Det var det nicket jag trodde efterfrågades från början... min första motståndare heter annorlunda på Betapet tex... Sen är jag ruskigt sugen på att möta Ola, både i och vid sidan av denna turnering... /HeFo Skicka ett PM till arsenalrulez här på forumet så får du nog reda på vad han heter på BP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Hej hopp!!!!! Det var utan HCP och jag tänkte vi tar en luckylooooser i första omgången. Den som har högst sammanlagda poäng bland förlorarna går in i nästa omgång. Resultat redovisas alltså såhär: Sigge 389 - Göte 357 I omgången efter går bara vinnaren vidare. Likaså i nästa. Sedan är den spelare som skrapat ihop flest poäng på alla matcher i final och de två övriga gör upp om nästa finalplats. Glasklart:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Jennez - gdaily 370-280 (ca, tror jag) i match 1. Match 2: Jennez - gdaily 321-263 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Men klonk att du får möta största sopan redan i omgång ett... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Men klonk att du får möta största sopan redan i omgång ett... Nej, du spelar mot Sorkmannen i omgång ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 utklassning tyvärr....semitiltad Neo-be -retorik 299-282 304-189 grattis Neo-Be Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Jag tycker synd om mina motståndare den här turneringen, jag har fem rull de senaste fem matcherna. Fördelade på tre olika matcher. Bland dessa superrullet AJABAjA, som jag väntat länge på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Har själv rullar in POTATISMOS en gång i tiden, men paradorde är ZYGOT som jag lyckades få in över både en x2 och x3 ruta. Kommer inte ihåg hur många poäng det gav, men det var vidrigt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Jag har rullat JaCUZzI... då var jag stolt. Känns nästan lite meningslöst att spela sedan dess. Mats I har ju lyckats med NAZIFÖRFÖLJELSE också, men det utgår jag från är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Mats I har ju lyckats med NAZIFÖRFÖLJELSE också, men det utgår jag från är fake. Yes it is, sammansatta ord funkar inte. Jag hatar för övrigt att vissa förkortningar som t.ex VD och CD fungerar men andra inte. Vad fan är CIF liksom? Är ABC ett ord? Lite inkonsekvent. TBC lär funka också. Fan, nu blir jag ju förbannad på riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Jag hatar för övrigt att vissa förkortningar som t.ex VD och CD fungerar men andra inte. Vad fan är CIF liksom? Är ABC ett ord? Lite inkonsekvent. TBC lär funka också. Fan, nu blir jag ju förbannad på riktigt! Finns ordlistor på nätet. Kolla FAQ:n på betapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Yes it is, sammansatta ord funkar inte.Alla ord som finns i SAOL funkar. N00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/CIF Använder det dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Alla ord i näst senaste SAOL, som skrivs med liten bokstav och utan bindestreck, tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysmongot Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Donnie Darko vs. eurytmech 2-0 i matcher match 1. Donnie Darko 316 - eurythmech 302 match 2. Donnie Darko 307 - eurythmech 283 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Loveless - skanke 297-288 306-236 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 eurythmech med 585 ligger just nu på LL plats.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Oh, ljus i tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts