EverestPoker Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Jag ber om ursäkt för det ordval jag gjorde i mitt tidigare inlägg. Det jag menade helt enkelt var att spela på fler än 8 bord är inget som vi rekommenderar eftersom risken för frånkoppling ökar markant och vi vet ju alla hur frustrerande det kan vara. Av ren hövlighet mot andra spelare rekommender vi inte heller spel på för många bord samtidigt då andra spelare måste vänta längre på att spelaren i fråga svarar. Jag försökte inte på något sett vara nedlåtande eller förolämpa någon. Det var klantigt och jag ber återigen om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
leathur Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Yes, det funkade ju! Jag ska kliva på 16tablingen redan nu. Ska nog låna morsans laptop också, o köra 24. Jag räknar med att behärska 32 bord till jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 lol EverestPoker-snubben äger upp som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Spelar roll om sajtrepresentanten är pinsam, det riktigt pinsamma är ju att programvaran uppenbarligen är totalt skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Stå på er EvP. Behåll 8 bord som max. Låt oss slipa nitiga 12-bords grinders. Nog för att de ofta är kassa, men de är förbannat tråkiga och spela mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Word, bevara 8 bord max seriöst. Sluta vara på representanten för allt han skriver, då är risken att seriös kritik tas relativt oseriöst. Vem fan som helst fattar ju att han menade att spelar man fler än 8 bord så finns en risk att bli nedkopplad. Seriöst EVP, folk spelar redan jäkligt slött och klienten är rätt slö också. Snabba på den för större rakeintäkter istället jag pallar inte fler folk som väntar ned hela tiden för att de spelar hundra bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Tycker 8 bord är en konstig gräns 9 bord hade ju varit perfekt. 3x3 Nu har man ju ett hål kvar på skrämen det känns lite onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 25 Januari , 2008 Rapport Share Postad 25 Januari , 2008 Ja, 9 vore perfekt, en fin rektangel på min ena 30-tummares ena hälft och så 10 andra bord på den andra skärmen... Men 8 är på tok för lite... f-n, det ger ju mer rake till Everest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts