Gå till innehåll

mer än 8 bord?


MadMulken

Recommended Posts

Jag ber om ursäkt för det ordval jag gjorde i mitt tidigare inlägg. Det jag menade helt enkelt var att spela på fler än 8 bord är inget som vi rekommenderar eftersom risken för frånkoppling ökar markant och vi vet ju alla hur frustrerande det kan vara.

 

Av ren hövlighet mot andra spelare rekommender vi inte heller spel på för många bord samtidigt då andra spelare måste vänta längre på att spelaren i fråga svarar.

 

Jag försökte inte på något sett vara nedlåtande eller förolämpa någon. Det var klantigt och jag ber återigen om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Word, bevara 8 bord max seriöst. Sluta vara på representanten för allt han skriver, då är risken att seriös kritik tas relativt oseriöst. Vem fan som helst fattar ju att han menade att spelar man fler än 8 bord så finns en risk att bli nedkopplad.

 

Seriöst EVP, folk spelar redan jäkligt slött och klienten är rätt slö också. Snabba på den för större rakeintäkter istället jag pallar inte fler folk som väntar ned hela tiden för att de spelar hundra bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...