heltok Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Börjar bli lite väl många olika trådar att läsa där folk bara snackar skit om thailandsrelaterade saker. Enligt http://pokerforum.nu/forum/search.php?searchid=306834 är det just nu 310trådar som handlar om Thailand varav 12st har skrivits i idag och dagen är ju bara barnet(i Sverige). Kan vi inte enas om att köra allt skitsnack i en tråd istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Tjo, jag är sjuk och deppig på Oakwood. Ska iväg till Bumrungrad på hälsoundersökning samt könsbyte nu i dagarna och sedan Samui. Säg gärna hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Tjo, jag är sjuk och deppig på Oakwood. Ska iväg till Bumrungrad på hälsoundersökning samt könsbyte nu i dagarna och sedan Samui. Säg gärna hej. är garanterat HIV. tänk på att könsbytetsoperationen kostar 30% extra om du har HIV: http://www.phuket-health-travel.com/svenska/sexreassignment.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 är garanterat HIV. tänk på att könsbytetsoperationen kostar 30% extra om du har HIV:http://www.phuket-health-travel.com/svenska/sexreassignment.htm Bör ju gått bort med lite antibiotika. Om inte så är det ju ändå +EV eftersom jag inte behöver ha skyddat sex längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Tjo, jag är sjuk och deppig på Oakwood. Ska iväg till Bumrungrad på hälsoundersökning samt könsbyte nu i dagarna och sedan Samui. Säg gärna hej. Kommer du upp och visar dina nya könsdelar för oss sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Kommer du upp och visar dina nya könsdelar för oss sen? Vem vill se en penis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 dagens TIT Officials had been searching for sources of smoke and found that Korean Bulgogi, a chain of outdoor barbecue restaurants, was a major source of smoke in northern cities, he said. http://www.bangkokpost.com/topstories/topstories.php?id=117408 detta angående att norra thailand har extrema problem med bränder som gör att luften är så dåligt att alla rekommenderas stanna inne i upp till 3månader. http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=109053 (obligatorisk läsning för alla som överväger att åka till chiang mai nu i mars) jämför dessa två: http://www.pcd.go.th/AirQuality/Regional/Default.cfm http://www.airinfonow.org/html/ed_particulate.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Bör ju gått bort med lite antibiotika. Om inte så är det ju ändå +EV eftersom jag inte behöver ha skyddat sex längre. Nja, tydligen är det grönsaker/rejäl dusch som är grejen, Sydafrikas regering har en del genomtänka synpunkter på det här har jag läst, och dom borde ju veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Nja, tydligen är det grönsaker/rejäl dusch som är grejen, Sydafrikas regering har en del genomtänka synpunkter på det här har jag läst, och dom borde ju veta. Sydafrika har ju en del andra rätt intressenta synpunkter när det gäller att bli av med flugor... Sex med en oskuld ska vara nöten för att bli av med flugor och annan klåda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 usch för oskulder. gör bara ont och är allmänt jobbigt. lite osökt kom jag att tänka på ett avsnitt american dad, American Dad - 1x20 - Roger 'n Me.avi , för att vara exakt som borde visas för alla sydafrikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Vem vill se en penis?Ah, men det är där överraskningen kommer in. Vad sägs om två penisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Ah, men det är där överraskningen kommer in. Vad sägs om två penisar? it's a christmas miracle! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 har bytt till http://www.lamaiwanta.com nu igen. det är verkligen nötboendet över allt annat. stabilt internet verkar det vara också trots 1plupp i mitt rum aja, ska byta rum snart så får hoppas det blir ännu bättre. jag funderade på om vi några pokerspelare skulle gå ihop och donera en CAT(comuninication authority of thailand) dedikerad fiberlina till lamaiwanta. kan väl inte kosta sååå överdrivet mycket? mina disconnects igår i chaweng hade kunnat gå till en sådan istället. blir vi ett gäng som bor här permanent kanske det är EV+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Bangkok>Lamai>Chaweng>>>>Phuket Hjort, sitter de bredvid varandra eller ovanför/under varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Bangkok>Lamai>Chaweng>>>>Phuket QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Hjort, sitter de bredvid varandra eller ovanför/under varandra?Jag tänkte en bakåt och en framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Alltså, bara jag som har STORA problem med CP myggen. Alltså, vaknar upp imorse och har 20+ nya myggbet på ena låret Lägg därtill att jag har kanske 10-15 på vänsterfoten, 30 st på högerfoten, 10-15 på högerlåret och några på armarna så förstår ni WTF gör man åt äcklena? Och vad är det med dem, gillar dem bara fötter och lår eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Alltså, bara jag som har STORA problem med CP myggen. Alltså, vaknar upp imorse och har 20+ nya myggbet på ena låret Lägg därtill att jag har kanske 10-15 på vänsterfoten, 30 st på högerfoten, 10-15 på högerlåret och några på armarna så förstår ni WTF gör man åt äcklena? Och vad är det med dem, gillar dem bara fötter och lår eller? är antagligen inte mygg utan HIV.... rent allmänt: ha stängda dörrar håll rent använd AC/takfläkt för att förvirra myggen använd myggspray, typ 30% DEET är lagom ge fan i att däcka i hängmattan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Alltså, bara jag som har STORA problem med CP myggen. Alltså, vaknar upp imorse och har 20+ nya myggbet på ena låret Lägg därtill att jag har kanske 10-15 på vänsterfoten, 30 st på högerfoten, 10-15 på högerlåret och några på armarna så förstår ni WTF gör man åt äcklena? Och vad är det med dem, gillar dem bara fötter och lår eller? Kom till Bangkok. Här finns några få myggor bara. Eller använd myggspray och ta på dig långa byxor och långa ärmar runt skymningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 någon som har träffat denna sköna liraren? känd från tråden: http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=51477 och kan ses vid skytrainstationer i bangkok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Alltså, bara jag som har STORA problem med CP myggen. Alltså, vaknar upp imorse och har 20+ nya myggbet på ena låret Lägg därtill att jag har kanske 10-15 på vänsterfoten, 30 st på högerfoten, 10-15 på högerlåret och några på armarna så förstår ni WTF gör man åt äcklena? Och vad är det med dem, gillar dem bara fötter och lår eller? Har för mig myggspiralerna var ganska effektiva. Hjälper inte dom så har man väl såklart med sig MyggA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Har för mig myggspiralerna var ganska effektiva. Hjälper inte dom så har man väl såklart med sig MyggA? jag tycker myggA dels är kletigt och innehåller det bara lagligt mycket DEET. bättre med thailändska varianterna på sprayflaska typ wildlives 28% DEET(olaglig i sverige) eller varför inte gå på 96%(eksem och säker död) DEET direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 någon som har träffat denna sköna liraren? känd från tråden: http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=51477 och kan ses vid skytrainstationer i bangkok. Kl 15 idag nära Sala Daeng på Th Silom. Han är nere i 4k Baht nu Jag hoppas att kameran (om där är någon) är bättre i iPhonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maetz Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Tjena är på grindresa här i thailand precis kommit till bangkok efter 2 månader på samui. På Samui har vi haft sjukt dåligt nät fått gå upp 4 på morgonen"thai tid" för att kunna spela vissa dagar.. Har bokat 4 nätter på oakwood nu som man hört så mycket om. Trodde man skulle få sätta sig och få en laggfri session men istället laggar det mer än på samui åker ut från borden nästan direkt.. Något som varit här mycket och vet om nätet ska vara så här dåligt eller om det bara är vissa tider det är så här kasst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Tjena är på grindresa här i thailand precis kommit till bangkok efter 2 månader på samui. På Samui har vi haft sjukt dåligt nät fått gå upp 4 på morgonen"thai tid" för att kunna spela vissa dagar.. Har bokat 4 nätter på oakwood nu som man hört så mycket om. Trodde man skulle få sätta sig och få en laggfri session men istället laggar det mer än på samui åker ut från borden nästan direkt.. Något som varit här mycket och vet om nätet ska vara så här dåligt eller om det bara är vissa tider det är så här kasst? Jag är här just nu och har en stabil ping till både google.com (170 ms) och pussytorrents.com (240 ms) (som en av mina förra rumskamrater tyckte att jag skulle använda som referens...) Ingen packetloss ännu. Och ingen overkligt lång ping heller. Det är nog nåt annat som är vajsing. Lirar du Stars förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts