mgps Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Så där ja. Tack för alla synpunkter. Efter att ha läst era kommentarer och pratat med några bekanta är det bara att konstatera att jag förmodligen spelade handen fel på floppen. Det är dessutom inte bara bevisat i teorin genom era kommentarer utan också i praktiken https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?gameCode=P4&handNumber=53835919 det var iofs inte samma hand... Citera
jw1700 Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2007 det var iofs inte samma hand... Menar du bettingen preflop eller? i övrigt ser jag ingen större skillnad eller är jag ute och cyklar? Citera
galenponny2 Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 jag får upp en annan hand änd en första i den senare länken... Citera
Franco_Baresi Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Jag hade nog inte velat släppa in fler spelare på floppen så en raise där, eller senast på turn. Syna flopp, höja turn känns så kallt att jag huttrar bara av tanken, men sen värms jag lite igen när jag tänker på att du spelar poker... kallt-varmt Citera
jw1700 Postad 16 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2007 jag får upp en annan hand änd en första i den senare länken... Jo syftet med den andra länken var att visa vad som händer om man spelar en liknande hand på det sätt som de flesta i tråden tyckte man skulle göra. Den andra handen utspelade sig en dag efter jag gjordet första inlägget. Det ska alltså inte vara samma hand som i första inlägget. Citera
Recommended Posts