Gå till innehåll

NLT - Trn, 30/5, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

Jag är böjd att hålla med Qos om drc efter att han slog mig med jj mot kk på floppen. 4:th street: j.... sen gick det bara utför med 900 kvar.

 

Tål att sägas att jag fick AK tre ggr + KK första 7-8 händerna! Synd att de inte dök upp senare. Vågade knappt betta sä här i premiären.

 

Kul var det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad skönt att veta att man är hatad. :evil:

 

:P

 

 

 

Sven är den enda som får hata mig riktigt ordentligt. Där hade jag tur fast jag trodde jag hade bästa handen när du bettade lamt in i mig.

 

Rutern på rivern (Skanke) - där tror jag du slowplayade dina ess och jag ville köpa potten med min nutflushdraw där jag trots allt förhoppningsvis hade outs om någn hade slowplayat. När du ställde om var det för lite att calla för att kunna folda. Jag hade också chips för att överleva om jag förlorade.

 

Det är dock surt att bli out-drawn-flush-rivrad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad hade du liggat i första handen, när du gick all in med AxxQ och 3 klöver uppe?

 

I HH-forumet skriver liggat att han hade 82 i klöver, skönt att veta att min laydown var rätt i alla fall, men oj så svår den var.

 

Grattis i alla fall liggat, tycker du spelade mycket bra i slutet med jättestack, lät inte få de andra andrum! Har du lärt dig av Greg Rayner som vann WSOP nyss? Vad jag läst så var det så han körde på med sin monsterstack på 9 mille :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe.. jag tycker själv jag lirar bäst när jag har kommandot. mycket lättare att se bluffarna och svaga händer om man höjer konstant och sätter press på motståndarna.. jag blev oerhört skrajsen när johan hjort kom till bordet, trodde han skulle se rakt igenom mig ;)

 

kom av mig lite då.. och sen på finalbordet va jag livrädd för drc ;) men det ordnade sig också efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liggat lyckades ju iom att han känner dealern rädda halva sin stack här tidigare på finalbordet ;)

 

mte (13,250.00 in seat 5)

liggat (29,260.00 in seat 9)

 

Dealer: mte

Small Blind: drc (800)

Big Blind: shakespear (1,500)

mte was dealt: J :diamond: - J:heart:

 

liggat Raise (4,500)

Fysikern Fold

Pacman Fold

JohanHjort Fold

mte All-In (13,250)

drc Fold

shakespear Fold

liggat Call (8,750)

 

Flop 4h - 5s - 2h

Turn 4h - 5s - 2h - As

River 4h - 5s - 2h - As - 3s

 

liggat shows: 8:diamond: - 8:heart: (a straight, five high)

mte shows: J:diamond: - J:heart: (a straight, five high)

 

liggat wins: 14,400.00 split pot (with a straight, five high)

mte wins: 14,400.00 split pot (with a straight, five high)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja den handen va en av dom bästa.. jag blev helt knäckt när jag såg ditt set JJ, och sen visar det sig att man får tillbaka cashen :lol:

 

skönaste handen enl min mening när jag sitter på 9Q floppen kommer 99J eller nåt sånt.. och drc går all in, inte ett svårt val direkt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MrFroggyX, vad hände med den ödmjuka signaturen?

 

Ja, en viss härskare vet när han har lidit en förlust... Och att man i stillhet ska dra sig tillbaka för att läka sina skador och skaffa nya rekryter.

Sedan kommer man tillbaka med en ny arme och krossar sin motståndare! :mrgreen:

 

Gattis liggat! Tyvärr fick jag aldrig möta dig på slagfältet men nästa gång.. då du.. :D 8)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det hoppas jag verkligen, det är som dom säger i wtp: anyone can win. måste ändå aäga att jag läst i stort sett alla poster av på detta forumet och allas råd har verkligen hjälpt mig på den korta vägen av 4 dar som online pokerplayer. men som sagt, man måste ha lite tur med korten också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...