Dionysos Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Badstreakslut?? Vi hoppas. Kammade in $4700 idag iaf. Har haft oflyt och inte känt för att lira DIOgrinding på ett tag men fick lite motivation nu så det kommer nog lite uppdateringar igen snart. Tack poker för dagens nöje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Badstreakslut??Vi hoppas. Kammade in $4700 idag iaf. Har haft oflyt och inte känt för att lira DIOgrinding på ett tag men fick lite motivation nu så det kommer nog lite uppdateringar igen snart. Tack poker för dagens nöje Grattis! Fortsätter du på NL25/NL50 eller kommer du fortsätta ditt tokspel på högre nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Grattis! Fortsätter du på NL25/NL50 eller kommer du fortsätta ditt tokspel på högre nivå? tokspelet hör hemma på NL50 tills jag kan hålla 2-3bb/h/bord iaf. men vem vet. kanske tokspelar NL25/50 istället för NL25 och NL50 så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Hur många BB/h/bord håller du nu på NL50? Skulle vara intressant att se om 24 tablande fungerar på NL100, skillnanden mellan NL50 spelaren och NL100 spelaren är väll inte jätte stor direkt. Tror du att det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 27 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Hur många BB/h/bord håller du nu på NL50? Skulle vara intressant att se om 24 tablande fungerar på NL100, skillnanden mellan NL50 spelaren och NL100 spelaren är väll inte jätte stor direkt. Tror du att det går? just nu ligger jag på lite negativa siffror. typ -0.1 bb/h men hoppas på att kunna vända trenden... det blir nog lite grinding i eftermiddag. Jag tror det kan gå. ligger back på tex QQ vilket beror på en hel del oflyt så jag hoppas kunna vända trenden. Om du läser lite tidigare i tråden ser du att jag backat på flera händer man bör ha gröna siffror på så jag vet vad jag måste arbeta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Står endel nytt i inlägg ett btw... De två första dagarna med SH spelade och än så länge ser det lyckat ut. Har lirat mellan 16-18 bord. Spelade händer : ca 5000 Vinst: ca $800 bb/h: 9.2 VPIP: 14.23% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Blir roligt att följa Sen angående goodguyspoker, har du nån specialdeal förutom VIP shop och Cashback gold som alla får? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Blir roligt att följa Sen angående goodguyspoker, har du nån specialdeal förutom VIP shop och Cashback gold som alla får? är polare med ägaren... kan inte diskutera mer här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 spelar du 14 vpip(och spelar 18 bord) på nl400 sh och högre kommer du nog lätt bli ganska utspelad av andra grinders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 spelar du 14 vpip(och spelar 18 bord) på nl400 sh och högre kommer du nog lätt bli ganska utspelad av andra grinders väl medveten om detta men planerar o andra sidan inte att lira 18 bord på NL400 då jag inte tror att jag skulle ha en chans. mest ett kul projekt just nu. 18 bord NL100 genererar rätt skapliga cash om man får in flytet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Stor uppdatering nu tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts