Gå till innehåll

NL100 sett möter ai på river


Recommended Posts

Fi är 20/8/3 går det att släppa här el är det dåligt att folda?

 

 

Players(max 6):

cayandelux (EUR 48,50 in seat 1)

hero (EUR 199,46 in seat 2)

Two2Tango (EUR 95,00 in seat 3)

sittab (EUR 87,38 in seat 5)

farsi_mah (EUR 207,66 in seat 6)

 

Dealer: cayandelux

Small Blind: hero (0,50)

Big Blind: Two2Tango (1,00)

 

hero was dealt: 3h - 3d

 

sittab Fold

farsi_mah Raise (4,00)

cayandelux Fold

hero Call (3,50)

Two2Tango Fold

 

Flop 5h - 3c - 4d

 

hero Check

farsi_mah Bet (6,00)

hero Call (6,00)

 

Turn 5h - 3c - 4d - Kc

 

hero Check

farsi_mah Bet (14,00)

hero Raise (45,00)

farsi_mah Call (31,00)

 

River 5h - 3c - 4d - Kc - 4s

 

hero Bet (43,00)

 

farsi_mah All-In (152,66)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag synar. Fyran är bra för dig eftersom sannolikheten att han har 44 på hand minskar. Samtidigt är det svårt att se vad han ska ha som du slår, men jag tycker att han spelar hela potten lite irrationellt och jag har svårt att sätta honom på en hand, vilket gör att jag synar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hata inte pengar? Det här är ju blixtsyn...Visst om har han KK så får du bara snällt betala av.Men som sagt att släppa den här handen är knappast ev+ i längden. Oroa dig inte för übernöten så mycket. (dvs händer som 4-5 osv känns inte så troliga med hans 8 i PFR, iofs beroende på hur många händer du har på honom) Men som sagt... Syyyyyyyyyyyyn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade synat och förlorat mot KK eller 55. Vad har farsi_mah som han tror att han slår dig med om du synar med, givet hans spel? Han hade antagligen spelat på samma sätt fram till rivern med AK och AA, men på rivern tror jag inte att han ställer in alla pengar och spelar om 2 inköp med enbart ett par I kungar med A som kicker eller med AA. Däremot tror jag att han hade spelat på samma sätt med både KK och 55 fram till rivern och väl på rivern hade han tryckt in all, vilket han inte hade gjort med AA eller AK som han kan ha spelat på samma sätt. Han kan även ha spelat på samma sätt med 67, även om hans kanske inte höjer med 67 utg, med tankte på hans stats.

 

Så jag skulle tro att farsi_mah har 55 eller KK någon annan hand kan jag inte tänka mig att han tror att du kan ha sämre, men som du är villig att syna med.

 

Men som sagt, jag hade synat och sätt potten glida över till farsi_mah och tänkt rigg(!!!), jävla b2b här ska jag aldrig mer spela, varpå jag hade satt in 100 nya fräscha på bordet:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...