The Grand Bark Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Och det är här alla svenska "proffs" missar - att ligga på hotellrummet efter tävlingen och klaga på kuddarnas antal räcker liksom inte. Citera
Franco_Baresi Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Det är välkänt faktum att eury håller igen när det gäller kritik mot kvinnor/tjejer/babes. Se bara hans mycket finstämda och smeksamma kritik i Vaniljkyss db... Vi andra får finna oss i att bli kallade pregustavianska neanderthalare titt som tätt... hahaha... det stämmer ju också! Han är ju så len i Vaniljkyss dagbok att jag nästan får gåshud... Citera
Macroman Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 hahaha... det stämmer ju också! Han är ju så len i Vaniljkyss dagbok att jag nästan får gåshud... Ja, det är nästan poetiskt... Citera
RamblingFool Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 hahaha... det stämmer ju också! Han är ju så len i Vaniljkyss dagbok att jag nästan får gåshud... På 2+2 är han skittrevlig, men det kanske inte är samma person? Citera
Macroman Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 På 2+2 är han skittrevlig, men det kanske inte är samma person? Jag tror att det är han. Citera
eurythmech Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 lol som att någon skulle vilja låtsas vara mig Citera
Kornone Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 lol som att någon skulle vilja låtsas vara mig Jag. skulle vilja, med dig. eller jag menar.... Citera
Franco_Baresi Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 På 2+2 är han skittrevlig, men det kanske inte är samma person? Äh... kom igen... Eury har ju blivit värsta kärleksmesen på sistone... lol som att någon skulle vilja låtsas vara mig Citera
ablid Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Jag har aldrig påstått att jag är färdig som pokerspelare och att jag är bättre än alla andra. Jag älskar spelet och för mig är utmaningen att hela tiden bli bättre i mitt eget spel, och bättre blir man av att spela mot bättre spelare och utveckla sitt spel därefter. Pokerstars menar att dom tror på mig som talang och vill satsa på mig därför. Och förhoppningsvis blir jag det också. Sen är det klart att det ligger inte i min personlighet att gå och be om ursäkt för att jag finns, tvärtom, jag har gott om goda och bra vänner. Jag är social och gillar att träffa nya.. allra helst dom som vill att man ska spela kallingarna av dom . Just take it off baby. Och om vissa vill sitta och sura hemma så gör det då! kramar dilba Citera
Wimp Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Ja jävlar, är det inte jantelagen som är och härjar här i tråden. Shit va bittra alla är. Se på mig istället, jag är ful, jag förlorar på poker men ändå kan jag sitta och skratta gott åt de flesta som skriver. Tack. Citera
Recommended Posts