illerrre Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Nope inte mycket. Nyss fyllda 20 och du då? Precis 18? wow.. Fyller 19 i år. Då gick vi på central samtidigt eller? Måste vi ha gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 wow.. Fyller 19 i år. Då gick vi på central samtidigt eller? Måste vi ha gjort? Puman och illerre börjar snart dejta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Puman och illerre börjar snart dejta hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Va? Har ni sett heatindelningen! Nu har man tydligen missat nått. Hur, var och varför????? Edit: Man kanske ska kolla sina privata medelanden ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 wow.. Fyller 19 i år. Då gick vi på central samtidigt eller? Måste vi ha gjort? Tog studenten från Borgar i somras (2006). Men det måste vi ha gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Va? Har ni sett heatindelningen! Nu har man tydligen missat nått. Hur, var och varför????? Edit: Man kanske ska kolla sina privata medelanden ibland Aldrig lätt att vara gnagare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Förresten så har man funderat nu när man åker tufftufftåg på en sak. Det är ju, förutom att man får möjlighet att plocka av mig mina pengar, en lagtävling med poäng åssådär, eller hur. Cyntax sa att det va för äran, har jag för mig. Nu e det så att jag är ju gammal lagidrottare och tävlingsinriktad som få, tycker att man för att höja lagmoralen i teamen, ska ha ett pris till vinnade lag. Om alla tycker det är ok så är jag beredd att kasta in två stycken klockor från Police (http://www.policetime.com) som lagpris till det vinnade laget. Ni kan se det som sponsring bara för att jag gillar den här idén. Men då måste alla tycka det är ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Va? Har ni sett heatindelningen! Nu har man tydligen missat nått. Hur, var och varför????? Edit: Man kanske ska kolla sina privata medelanden ibland Post #130.Aldrig lätt att vara gnagare Bajen kan inte vinna! *SambaDunkDunkdunkSambadunkeliedunk* Bajen kan inte vinna! *DunkSambaDunkdunkdunkelieSambadunk*Har Bajen två Sm-guld på 120 år? Ungefär lika ofta som du vinner en sng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Förresten så har man funderat nu när man åker tufftufftåg på en sak. Det är ju, förutom att man får möjlighet att plocka av mig mina pengar, en lagtävling med poäng åssådär, eller hur. Cyntax sa att det va för äran, har jag för mig. Nu e det så att jag är ju gammal lagidrottare och tävlingsinriktad som få, tycker att man för att höja lagmoralen i teamen, ska ha ett pris till vinnade lag. Om alla tycker det är ok så är jag beredd att kasta in två stycken klockor från Police (http://www.policetime.com) som lagpris till det vinnade laget. Ni kan se det som sponsring bara för att jag gillar den här idén. Men då måste alla tycka det är ok. Jag funderade först på om alla skulle lägga $5 eller $10 till en pott som vinnarna i lagtävlingen får dela på. Inte mycket, men en symbolisk summa som räcker till en öl och papparstek på den lokala syltan.Eller så köper jag två fina (små) polaren och skickar till vinnarna. Men, jag slutade ut det för att det var för mycket administration. Vi kan göra det till Season II om ni vill. /C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Post #130.Bajen kan inte vinna! *SambaDunkDunkdunkSambadunkeliedunk* Bajen kan inte vinna! *DunkSambaDunkdunkdunkelieSambadunk* Har Bajen två Sm-guld på 120 år? Ungefär lika ofta som du vinner en sng Hehe, jag har lagt ner det där me sng faktiskt, var länge sen jag lira det.. blev lite lätt tiltad då jag startade 6 st bord och min uppkoppling dog =) Bajen tar guldet i år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Polisklockorna låter asnjas! Nice gesture... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Hehe, jag har lagt ner det där me sng faktiskt, var länge sen jag lira det.. blev lite lätt tiltad då jag startade 6 st bord och min uppkoppling dog =) Bajen tar guldet i år :heart: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Bajen tar guldet i år PFFT . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Det här är i morgon va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Ger mig på att tippa, men se det som en psykning också: Heat 1 - illerrre Är het efter att ha upptäckt att det bor fler pokerspelare i byn. Heat 2 - Max Cady Har lyckats vinna en hand mot undertecknad i en SnG, mycket stark merit! Heat 3 - kilsmo Som om jag skulle tippa på någon annan här. Heat 4 - buggie Ryktet går att buggie är som Anders Järryd, bäst i dubbel. Tar enkelt hem sitt heat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Det här är i morgon va? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
buggie Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Ger mig på att tippa, men se det som en psykning också: Heat 1 - illerrre Är het efter att ha upptäckt att det bor fler pokerspelare i byn. Heat 2 - Max Cady Har lyckats vinna en hand mot undertecknad i en SnG, mycket stark merit! Heat 3 - kilsmo Som om jag skulle tippa på någon annan här. Heat 4 - buggie Ryktet går att buggie är som Anders Järryd, bäst i dubbel. Tar enkelt hem sitt heat. Tror stenhårt på den tippningen kilsmo :lol: Kan ju liksom inte slår fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Ger mig på att tippa, men se det som en psykning också: Heat 1 - illerrre Är het efter att ha upptäckt att det bor fler pokerspelare i byn. Heat 2 - Max Cady Har lyckats vinna en hand mot undertecknad i en SnG, mycket stark merit! Heat 3 - kilsmo Som om jag skulle tippa på någon annan här. Heat 4 - buggie Ryktet går att buggie är som Anders Järryd, bäst i dubbel. Tar enkelt hem sitt heat. Heat 1: Jag bör ha drygt 30% chans att vinna, gör jag inte det så vinner Kenan83. Cyntax vinner.Heat 2: Max Cady har 100% ITM med mig som coach. Outsider: Gibbsson. Max Cady vinner. Heat 3: Jämt och tufft heat. kilsmo vinner efter några riktigt tuffa utdragningar. Heat 4: Man behöver inte funera många sekunder -> emilio_15 sopar banan med alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Samma heat varje vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asagud Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Är det tillåtet för observerare att sitta med vid borden och trashtalka alla för dåligt spel (speciellt hasselhoff!)? Vilken tid kör ni igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Samma heat varje vecka? Nä, det byts varje vekca. ¨För övrigt har jag bestämt mig för att ge ër lite fördelar geonm att supa ner mig ikväll, men det ska väl inte bvara några problem att fixa en vinst ändå... Edit: ser att svtavingen inte är den bästa, men orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Nä, det byts varje vekca. ¨För övrigt har jag bestämt mig för att ge ër lite fördelar geonm att supa ner mig ikväll, men det ska väl inte bvara några problem att fixa en vinst ändå... Edit: ser att svtavingen inte är den bästa, men orka. du hinner nog piggna till eftersom det inte spelas förrän imorrn kväll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Samma heat varje vecka?Nej då blir det inget kul. Ska försöka blanda så gott det går. Om någon vill kan han ju räkna ut ett system för att blanda spelarna i fyra heat. Heat fem tänkte jag vi kunde efter rankingen eller rankingen efter lagen = de fyra bästa lagen spelar i samma heat och collusion är tillåtet? (en ny dimension till poker?)Är det tillåtet för observerare att sitta med vid borden och trashtalka alla för dåligt spel (speciellt hasselhoff!)? Vilken tid kör ni igång? Du får göra vad du vill, bara du inte kikar på mina kort! Hasselhoff är inget hot. Ett under att han kan spela poker ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Men, jag slutade ut det för att det var för mycket administration. Vi kan göra det till Season II om ni vill. /C Har funderat till lite till då på slutet av resan. Om du som har dragit igång det här håller i heatindelning uppläggning av bord etc (vilket är tillräckligt med jobb för ingenting) , så kan jag hålla reda på poängen för lagen. Jag har ju ändå inget att göra mer än att springa hos elD och den där sadistiska tösen på rehab. Det ända spelaren behöver göra är att PMa mig sin placering i efter varje heat. Poäng enligt 1-9 där först ut får första poängen osv. Om ni tycker det är ok så kastar jag in de där två klockorna från Police. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 du hinner nog piggna till eftersom det inte spelas förrän imorrn kväll =) tro mig, en bakfylla för mig varar från att jag vaknar på morgonen till att jag somnar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts