Gå till innehåll

Klonkligan: Cyntax vinner ligan & Kenan83+Gibbsson vinner lagtävlingen!


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 716
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nojjby och Ängeln skaffar sig en hel drös med antitoffelpoäng. Undrar vad som står högst i kurs, skicka hem flickvännen tidigare för att få spela poker, eller sno pengar från frugan för att få spela poker? ;-)

 

Nu råkar det va så att det va mina :roll: från början. Min rulle hon lirar för.

 

Fast det e klart. Hon säger: Allt ditt e mitt, och allt mitt e mitt :shock:. Så egentligen spelar det ingen roll va man gör. Alltid EV-.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan det borde vara brottsligt att ha så lätt motstånd....

 

Ja jag vet. Vi tycker oxå synd om dig, men du får va med ändå. Vi lovar att du får va kvar i två blindperioder så du får lite valuta för pengarna.

 

Tror det va så att sist vi lira i samma heat så ............ va det Skanke som gick hem först, eller :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kilsmo, håll i hatten när jag susar förbi imorrn, det kommer att gå undan vill jag lova! ;)

 

Ja, jag börjar faktiskt bli lite orolig. Jag satt precis på ett lågt CG-bord och tränade klonkskills. Synade bl.a. ett kraftigt omslag all-in på flopp med en låg hålstege utan att dra ut. Tränade i några bättre situationer också, som rent stegdrag utan lycka. Synade höjningar med skräphänder utan att träffa. Då jag baserar mitt SnG-spel på att få in pengarna med sämst hand och dra ut så gav CG-träningspasset mig inget lugn direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag börjar faktiskt bli lite orolig. Jag satt precis på ett lågt CG-bord och tränade klonkskills. Synade bl.a. ett kraftigt omslag all-in på flopp med en låg hålstege utan att dra ut. Tränade i några bättre situationer också, som rent stegdrag utan lycka. Synade höjningar med skräphänder utan att träffa. Då jag baserar mitt SnG-spel på att få in pengarna med sämst hand och dra ut så gav CG-träningspasset mig inget lugn direkt.

 

Haha, jobba på i samma anda, det lönar sig i längden ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett förslag Cyntax: Lägg upp rankinglistorna i första inlägget så hittar man dem lättare.

 

/SK

Done!

 

---

 

Ikväll fattas det 6-7 spelare för att alla bord ska bli "fulla" (8 spelare).

Om någon vill spela flera bord eller om någon utomstående vill spela med oss är det bara att skicka PM till mig så säger jag vilket bord du ska spela + lösenord.

 

Ikväll kl 21:00 på PokerStars alltså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är "gul" på PS, så jag kan bara spela ett bord.

Heat 4:

Myssion Myssion (reserv sökes)

Nojjby Nojjby (Pumans tar Nojjbys plats?)

emilio_15 Klonksork (Bluwajt tar emilios plats?)

pöker wendingo

Skanke Skanke

SoderKrippa SoderKrippa

zaker Zakera

Ängeln17 suuuck

Nej, Nojjby skulle visst spela.

 

---

 

Ikväll fattas det 6-7 spelare för att alla bord ska bli "fulla" (8 spelare).

Om någon vill spela flera bord eller om någon utomstående vill spela med oss är det bara att skicka PM till mig så säger jag vilket bord du ska spela + lösenord.

 

Ikväll kl 21:00 på PokerStars alltså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riggat!!!

 

Hade ju egentligen segern i min hand, men jag tycker nog man ska få vinna åtminstone en all-in, speciellt när 10:orna först köps ut på rivern. (det var så tydligt, jag kände damen lång väg)

 

Cyntax ligger bra till, men än är det inte över, MrGunner kan vända det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...