Nojjby Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 OK, med risk för att framstå som lätt synskadad, vad är lösenordet? Eller det kanske kommer ut senare...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 OK, med risk för att framstå som lätt synskadad, vad är lösenordet? Eller det kanske kommer ut senare...?Fick du inte PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Tänkte vi kunde göra en rolig grej. Va sägs om att Cyntax eller någon lottar så att alla spelare får en "partner". Sen skickar man alla HH från turneringen till sin "partner" och får komentarer på händer man har spelat. Går ju även att komentera tveksama fold =) Sen får vi byta ut ordet partner mot nåt annat, hinner inte tänka klart nu, kollar på matchen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 vågar ni låta mig vara med? sånna fall är ja gärna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Är nog på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Anmäler mig gärna som reserv eller något liknande, om någon skulle få förhinder. edit: Om det är fullt dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 vågar ni låta mig vara med? sånna fall är ja gärna det. Är nog på. Anmäler mig gärna som reserv eller något liknande, om någon skulle få förhinder. edit: Om det är fullt dvs. Det är fullt. Vi är redan 18 som vill spela. Men, jag had från början frågat om vi skulle köra flera heats.Ska vi typ dela upp oss i heat med 8 i varje? Då får ni skrapa ihop 24 eller 32 spelare. OBS: Jag tog bort turneringen. Den finns inte i lobbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Det är fullt. Vi är redan 18 som vill spela. Men, jag had från början frågat om vi skulle köra flera heats.Ska vi typ dela upp oss i heat med 8 i varje? Då får ni skrapa ihop 24 eller 32 spelare. OBS: Jag tog bort turneringen. Den finns inte i lobbyn. Låter som en bra idé imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Tänkte vi kunde göra en rolig grej. Va sägs om att Cyntax eller någon lottar så att alla spelare får en "partner". Sen skickar man alla HH från turneringen till sin "partner" och får komentarer på händer man har spelat. Går ju även att komentera tveksama fold =) Sen får vi byta ut ordet partner mot nåt annat, hinner inte tänka klart nu, kollar på matchen =) Bra idé! Man kanske till o med kan göra som så att man fyller på med "partnerns" hålkort i sin HH, sedan skickar man den till ngn som lägger in allas hålkort så kan man köra det i PT tex //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Vad tror ni om att vi gör en lista på X (32?) sng-spelare som vill spela en liga. varje vecka (söndag) kör vi x antal heat. Sen har vi en ranking eller tabell. Missar man en omgång får man 0 p, kommer man sist i sin sng får man 1, näst sist 2 osv. Varje vecka en ny omgång och vi roterar bland borden så man spelar mot olika varje vecka. För att ingen inte ska ha råd att spela sätter vi inköpet till $10? I juni korar vi forumets bästa sng-spelare. Nästa fråga: Ska vi börja med det direkt på söndag eller kör vi vår $30'ars? Jag vill inte spela en "MTT" med +30 spelare, sng är mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Ja! Vi kör på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Vad tror ni om att vi gör en lista på X (32?) sng-spelare som vill spela en liga. varje vecka (söndag) kör vi x antal heat. Sen har vi en ranking eller tabell.Missar man en omgång får man 0 p, kommer man sist i sin sng får man 1, näst sist 2 osv. Varje vecka en ny omgång och vi roterar bland borden så man spelar mot olika varje vecka. För att ingen inte ska ha råd att spela sätter vi inköpet till $10? I juni korar vi forumets bästa sng-spelare. Nästa fråga: Ska vi börja med det direkt på söndag eller kör vi vår $30'ars? Jag vill inte spela en "MTT" med +30 spelare, sng är mycket roligare. Det låter som en jättebra idé, men borde inte fler vara lediga på någon vardag? Eller är det bara jag som stundtals är ute på vift på söndagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Vad tror ni om att vi gör en lista på X (32?) sng-spelare som vill spela en liga. varje vecka (söndag) kör vi x antal heat. Sen har vi en ranking eller tabell.Missar man en omgång får man 0 p, kommer man sist i sin sng får man 1, näst sist 2 osv. Varje vecka en ny omgång och vi roterar bland borden så man spelar mot olika varje vecka. För att ingen inte ska ha råd att spela sätter vi inköpet till $10? I juni korar vi forumets bästa sng-spelare. Nästa fråga: Ska vi börja med det direkt på söndag eller kör vi vår $30'ars? Jag vill inte spela en "MTT" med +30 spelare, sng är mycket roligare. Sjukt kul ide. om ni ska köra eran $30 får väll ni avgöra. Må bäste man vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Vad tror ni om att vi gör en lista på X (32?) sng-spelare som vill spela en liga. varje vecka (söndag) kör vi x antal heat. Sen har vi en ranking eller tabell.Missar man en omgång får man 0 p, kommer man sist i sin sng får man 1, näst sist 2 osv. Varje vecka en ny omgång och vi roterar bland borden så man spelar mot olika varje vecka. För att ingen inte ska ha råd att spela sätter vi inköpet till $10? I juni korar vi forumets bästa sng-spelare. Nästa fråga: Ska vi börja med det direkt på söndag eller kör vi vår $30'ars? Jag vill inte spela en "MTT" med +30 spelare, sng är mycket roligare. Gillar ditt förslag skarpt, skulle vara kul. En extra forumturnering utöver dem vi har fyllda med trashtalk... mmmm I love it already. Med tanke på min bankrulle, även om den går stadigt uppåt nu när jag börjat spela på heltid (=nån timme om dagen iaf), så vore 10$ bra för mig. Angående den vi spelar nu på söndag så bryr jag mig inte om det är 30 eller 10, dock så hoppar jag av om vi blir ännu fler. Säger som dig, inte kul med mtt, utan sng ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Vad tror ni om att vi gör en lista på X (32?) sng-spelare som vill spela en liga. varje vecka (söndag) kör vi x antal heat. Sen har vi en ranking eller tabell.Missar man en omgång får man 0 p, kommer man sist i sin sng får man 1, näst sist 2 osv. Varje vecka en ny omgång och vi roterar bland borden så man spelar mot olika varje vecka. För att ingen inte ska ha råd att spela sätter vi inköpet till $10? I juni korar vi forumets bästa sng-spelare. Nästa fråga: Ska vi börja med det direkt på söndag eller kör vi vår $30'ars? Jag vill inte spela en "MTT" med +30 spelare, sng är mycket roligare. Jätte bra ide, vore kul om det drog igång redan på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 lirar om det finns plats hoppas bara jag hittar annat att sysselsätta mig med. 15 minuters perioder *huga* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Nu blir det ju nästan som PF-turren på SB på onsdagar (var "bara" 16st igår). Enda skillnaden är att man får dubbla prispengar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Nu blir det ju nästan som PF-turren på SB på onsdagar (var "bara" 16st igår).Enda skillnaden är att man får dubbla prispengar där. Mja, Boss klienten suger hästballe i jämörelse med Stars klienten o de vet i fan om det är värt dubbla prispengar.... //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Mja, Boss klienten suger hästballe i jämörelse med Stars klienten o de vet i fan om det är värt dubbla prispengar.... //Matte QFMFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Nu blir det ju nästan som PF-turren på SB på onsdagar (var "bara" 16st igår).Enda skillnaden är att man får dubbla prispengar där. Blir iofs betydligt svårare motstånd här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sventor1234 Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Gillar iden om sng turnering. Gillar dock inte de allt för långa perioderna och låga insatsen. Har nog även svårt att slita mig allt för ofta från familjen. Men lycka till ni som spelar:). Kanske kan glutta lite när blindsen gått upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Jag är gärna med om det finns plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Mja, Boss klienten suger hästballe i jämörelse med Stars klienten o de vet i fan om det är värt dubbla prispengar.... //Matte Smaken är som baken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Boss klienten är som baken... Rätt skall vara rätt //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 Gratis pengar? Ok! jag är med. Blir iofs betydligt svårare motstånd här...Hur ska du ha det nu? Gillar iden om sng turnering. Gillar dock inte de allt för långa perioderna och låga insatsen. Har nog även svårt att slita mig allt för ofta från familjen. Men lycka till ni som spelar:). Kanske kan glutta lite när blindsen gått upp.Att blindsperioderna är långa går inte att ändra. Det finns inte som alternativ i klienten när man gör privata turneringar. --- Då kör vi! På söndag startar "Klonk Sng League". Alla får spela, bara att anmäla sig. Säsong 1 är 5 veckor/omgångar och insatsen är $10+1. (detta får bli en test, blir testet lyckat höjer vi insatserna till säsong 2, om ni vill.) Boka kommande 5 söndagar kl 21:00, svensk tid. Vi kör på Kenan83's idé om partners också. Alla ska ha en partner som ni kan coacha/byta HH's med under hela säsongen. OBS! Det är frivilligt att coacha och byta HH, men en partner ska alla ha för partnerrankingen! En särskild ranking för "partnerlagen" kommer också att redovisas. (Conspiracy+Myssion=sant?, Skanke+Eurythmech=sant?) Anmälda är: 1. Cyntax & Max Cady (PokerStars: CaratPoker & Mr Cady) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Fyll på listan. Har ni ingen partner, anmäler ni er på en tom rad eller om ni ser någon anmäld som inte har en partner sätter ni ert namn på samma rad. När vi spelar turneringarna kan ni coacha varandra på t.ex. msn/icq. (frivilligt) Anmälningstiden går ut på söndag kl 10:00. Söndag runt kl 15.00 meddelar jag vilka heat alla spelar i. Vi spelar alltså SNG's med 8 spelare i varje sng. Max antal deltagare är satt till 32! Skynda att anmäla er! /Cyntax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts