dr_kvist Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Har nyligen börjat spela på party och klienten låser sig hela tiden för mig. Jag får gå in i aktivitetshanteraren och stänga av varje gång, där det står "svarar inte" vid party. Fler som har detta problem? Har Partyrepresentanten nån lösning? Hyffsat irriterande när jag träffade set med KK i en trebettad pot pre och Fi bombar på floppen. Hann precis komma tillbaka för att se "dr_kvist did not act in time and was folded". Hade jag bara skitit i att logga in igen hade jag väl fått disconnection protection iallafall.... Jeje skitsamma, men en lösning på problemet hade varit uppskattat! Citera
vafantroru Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Jag har faktiskt EXAKT samma problem. händer mig titt som tätt, cirka en gång i timmen, ibland oftare, ibland mer sällan. Citera
Duecento Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Japp, jag känner också igen problemet att klienten låser sig, ibland några sekunder, ibland ännu längre... Hoppas vi blir tillräckligt många att påpeka detta så inte officiella sajtrepresentanten kan bara ignorera denna tråd och att de då faktist får göra något åt det. Citera
jaken Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Party representanten vet visst om problemet eftersom det tagits upp i en tidigare tråd och han visste om det innan då. Kolla tråden "party crashar" kanske. Citera
Freddie1336 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Detta har börjat hända mig sedan senaste uppdateringen av mjukvaran. Jävligt irriterande. Citera
slowman1 Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Har också haft detta problem på de 2 senaste uppdateringarna. Det värsta är att även andra öppna klienter låser sig tills man stängt ner partyklienten. Snart tröttnar jag på partypoker och tömmer kontot. Citera
Cmart Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Börjat hända mig nu med efter senaste uppdateringen. Intehaft problemet tidigare. Citera
Recommended Posts