Sylwester Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Postade denna i dagboken först men jag lär ju få bättre respons här. Villain är 23,5/19/5. Jag skulle inte kalla honom duktig men han trebetar mycket och verkar gilla att sätta press. Jag har spelat 25,5/23 och väldigt aggro. Jättespew? Full Tilt Poker No Limit Holdem Ring game Blinds: $2/$4 5 players Converter Stack sizes: UTG: $396.80 Hero: $1014 Button: $1160.50 SB: $681.80 BB: $400 Pre-flop: (5 players) Hero is CO with 9 A UTG folds, Hero raises to $14, Button folds, SB calls, BB calls. Flop: 6 K K ($42, 3 players) SB checks, BB checks, Hero bets $28, SB folds, BB calls. Turn: T ($98, 2 players) BB checks, Hero bets $59, BB calls. River: Q ($216, 2 players) BB checks, Hero bets $170 Citera
Djens Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 jag tror inte han lägger varken färg eller triss på rivern så: Spew. Citera
bananuz Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Jag hade gett upp när jag får syn på floppen. Citera
brut Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Först är det viktigt vilken image du har. Och om du bed att han kan lägga en triss men han har ju oftare kåk eller färg KQ+KT+dd+66 är nog mer än Kx här. Sedan kan han ha dA6? Troligen inte. Och AJ/T, nej. Så även om han kastar en stor del av sina trissar(och det kan vi verkligen inte räkna med annat än i best case) så är bluffen förfelad. Citera
psatiw Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 This is spew. Särskilt givet beskrivningen av din image, troligen även annars om vi inte har bättre koll på snubben. Citera
logicsense Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Ja, betta 80 $ på turn och 210 $ på river ist. Viker han inte så whina "misclick". Citera
Jerico Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 urk urk, när du får syn på floppen och färgen sen kommer så finns det inga troliga händer i hans HD som har planen att folda mot en aggro spelare. Rope-a-dopad? Citera
galenponny2 Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Jag hade gett upp när jag får syn på floppen. jag hade gett upp när jag får syn på turn. Citera
skalle88 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Vad försöker du representera här? Flushen antar jag? Min erfarenhet är att det är svårt att på ett aggresivt sätt representera flushen i höjd pott och han kan syna ned dig på mkt här. Anta att han känner sig säker på att du inte har flush så kan han lätt syna rivern med 22+ i stort sätt eftersom ditt betande gör att du knappast sitter på AK här. Jag skjuter bara ett skott mot såna här floppar. Citera
Recommended Posts