mbman Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Hur är spelarna på inter? Jag är vinnande på 0.25/0.5 NL utan problem, men har haft det något tuffare på 0.5/1, har iofs. inte spelat så mycket, så jag vet inte om jag vågar mig på inter...några åsikter? Citera
gapeno Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Jag reggade ett konto på Interpoker igår och spelade, inga problem. Men idag när jag ska logga in på kontot från en annan dator kommer jag inte in. Vad kan det bero på? Citera
Svinto Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Du måste aktivera kontot om du spelar på en ny dator. Tryck på activate i inloggningsrutan och följ instruktionerna. Citera
cochese Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Har kört månadsbonus på IP för första gången. Undrar om det här med PokerPoints... såg frågan tidigare i tråden, men inget svar. Hittar inte heller ngt på IP:s sida. Någon som vet vad de är bra till? Hur mycket kan behövas till "ngt vettigt"? Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Har kört månadsbonus på IP för första gången. Undrar om det här med PokerPoints... såg frågan tidigare i tråden, men inget svar. Hittar inte heller ngt på IP:s sida. Någon som vet vad de är bra till? Hur mycket kan behövas till "ngt vettigt"? And he said too them "Seek and thou shall find!" "How can I spend my Poker Points? We will be running tournaments several times a week that you can only enter using your Poker Points. The more you have the more you can win!" Hepp! Fast jag har aldrig spelat en sån turnering själv /TF Citera
cochese Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 bockar och bugar! får kolla upp det där... Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Får hoppas att jag inte är ensam om att inte kunna connecta till Interpoker nu /TF Citera
erbus Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 jag åkte ut i cyberrymden efter att ha dominerat en sng, och kan inte komma in igen...jävla skit skall börja komponera mitt arga mail till dem NU.. /A *edit jag fick iallafall andra platsen ser jag nu...hmmm, duger väl kanske då *ler* * Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 jag åkte ut i cyberrymden efter att ha dominerat en sng, och kan inte komma in igen...jävla skit skall börja komponera mitt arga mail till dem NU.. /A Taskigt... Men du vet hur det är... Du lär få tillbaka ditt inköp o inte mkt mer Själv åkte jag ut sekunderna innan jag skulle posta BB igen så för mig var det ju rätt ok /TF Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Igång igen, snabba dig in Poke, de kanske fortsätter den /TF Citera
erbus Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 jag kom tvåa, så jag skall väl inte klaga..de var så dåliga så de var farliga för alla jag är nöjd...(lite grann bara) *edit tur att man var överlägsen chipledare...* /A Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Är igång o spelar igen... Kör ett gäng händer till innan läggdags... Har möte kl 0745 imornbitti, fyfaaaaan... /TF *edit* och det är mitt eget phel Citera
erbus Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Har möte kl 0745 imornbitti, fyfaaaaan... /TF OCH, vems fel är det då????? /A Citera
Kidder Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Om ni inte orkar vänta på pinkoden för att det låser upp några hundra av era dollars så sätt in 20 dollars och sedan börja spela när den kommer med posten, jag har inte fått vänta speciellt länge på mina pinkoder. Den här Pin koden ni snackar om, ska man ha fått den av Neteller eller måste man begära den av dem först.? Mig veterligen har jag inte fått ett papper av Neteller. Citera
ades_va Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Med tanke på vilken tråd du är inne och skriver i borde du förstå att PIN-koden har med Interpoker att göra. Citera
Kidder Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Med tanke på vilken tråd du är inne och skriver i borde du förstå att PIN-koden har med Interpoker att göra. Haha, urkorkat av mig, naturligtvis.............tack Citera
Bigsmooth Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Hej, står säkert någonstans i tråden men orkar inte läsa igenom ala sidor.. Hur sker utbetalningen på sidan? Kan man föra ev vinst direkt till kortet igen? Mvh Henke Citera
J0urneyMan Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 bigsmooth, Om du satt in med kort så ska du ta ut lika mycket till kortet igen. Efter det så kan du inte ta ut mer till kortet. Då är det neteller eller bankwire som är bra alternativ Citera
Fido Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Haha, Interpoker fick just veckans GRATTIS av mig. Skulle just casha ut lite pengar till Neteller. Har just flyttat och insåg till min förfäran att PIN-koden hade försvunnit i flytten. Suck! Nåja! Det är väl bara att knappa in den nya adressen och begära en ny - kan man tro. Men tji fick jag! Ty! Ska man ändra sin adress så får man inte ha mer än $20 på kontot. Så nu är situationen denna: Jag vill casha ut. För detta behövs en PINkod. För att få pinkoden behövs en ny adress. För ny adress behövs ett tomt konto. För att tömma kontot behöver jag en PINkod. Rundgång. Underbart system! Citera
TANDEMCYKELN Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Jag vill casha ut. För detta behövs en PINkod. För att få pinkoden behövs en ny adress. För ny adress behövs ett tomt konto. För att tömma kontot behöver jag en PINkod. Eftersändning av post? Citera
Kidder Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag vill casha ut. För detta behövs en PINkod. För att få pinkoden behövs en ny adress. För ny adress behövs ett tomt konto. För att tömma kontot behöver jag en PINkod. Eftersändning av post? Är du ironisk eller har du bara inte hajat problemet.. Citera
Sefors Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag vill casha ut. För detta behövs en PINkod. För att få pinkoden behövs en ny adress. För ny adress behövs ett tomt konto. För att tömma kontot behöver jag en PINkod. Eftersändning av post? Är du ironisk eller har du bara inte hajat problemet.. Håller med Tandem...eller så förstår jag heller inte problemet. Skit i att ändra adressen...begär bara att få en ny kod skickad till din gamla adress på vilken du har eftersändning till din nya adress. Citera
Kidder Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag vill casha ut. För detta behövs en PINkod. För att få pinkoden behövs en ny adress. För ny adress behövs ett tomt konto. För att tömma kontot behöver jag en PINkod. Eftersändning av post? Är du ironisk eller har du bara inte hajat problemet.. Håller med Tandem...eller så förstår jag heller inte problemet. Skit i att ändra adressen...begär bara att få en ny kod skickad till din gamla adress på vilken du har eftersändning till din nya adress. Eller är det jag som inte hajat problemet???!!! Citera
Svinto Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Han har slarvat bort pinkoden. För att få en ny pinkod måste man mata in en adress. Då får det inte finnas mer än $20 på kontot. För att ta ut måste man ha en pinkod. Föreslår att du mailar supporten och förklarar läget. Tror inte att du är den förste som slarvat bort koden. Citera
Recommended Posts