Rille Postad 11 Februari , 2005 Rapport Share Postad 11 Februari , 2005 Nån som har problem med sidan nu? Blev utkickad mitt i en hand och kan inte logga in nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 11 Februari , 2005 Rapport Share Postad 11 Februari , 2005 Rille: Japp, jag kan inte connecta till servern, så något är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 11 Februari , 2005 Rapport Share Postad 11 Februari , 2005 Jag som hittat en riktigt idiot som gick allin med typ KJ,A5 osv och han fick syn av de som hade Q6s. så när man väl plockar upp en hand så bryter det när man just sett floppen. Om fler haft samma problem bör det kanske gå att få ut någon ersättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 11 Februari , 2005 Rapport Share Postad 11 Februari , 2005 Ersättning tror jag du kan glömma, de flesta sidor har skydd mot detta iochmed att du gått med på deras Terms and Conditions när du regga rpå sidan. Var nu lite snäll och dela med dig om vad han hette Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Pullknuts Postad 12 Februari , 2005 Rapport Share Postad 12 Februari , 2005 Det betyder att innan du kan börja casha ut till neteller så måste du sätta tillbaka lika mkt på ditt kort som du satt in med kortet. Så e det. Men va fanken..... Så först måste jag sätta tillbaka dom 280$ till kortet som jag satt in med kortet. Jösses vad jobbiga dom är Det brukar ta 1-2 dagar att få ut pengar till netEller från cryptositerna. Nån som vet hur lång tid det brukar ta att föra över pengar från Interpoker till sitt kreditkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mooy Postad 12 Februari , 2005 Rapport Share Postad 12 Februari , 2005 Det betyder att innan du kan börja casha ut till neteller så måste du sätta tillbaka lika mkt på ditt kort som du satt in med kortet. Så e det. Men va fanken..... Så först måste jag sätta tillbaka dom 280$ till kortet som jag satt in med kortet. Jösses vad jobbiga dom är Det brukar ta 1-2 dagar att få ut pengar till netEller från cryptositerna. Nån som vet hur lång tid det brukar ta att föra över pengar från Interpoker till sitt kreditkort? Som förklaring är att man vill förhindra bedrägerier. dvs att man tömmer någon annans kontokort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 12 Februari , 2005 Rapport Share Postad 12 Februari , 2005 . Om fler haft samma problem bör det kanske gå att få ut någon ersättning. We are experiencing problems with our server our technical team are fixing the problem ,you will receive an entry fee refund.Please send us the tournament no. your account number and your game no. from your game log. Please accept our apologies for the delay. Hmm mailat tillbaka men inte hunnit få svar än. Saken är som sagt att jag inte spelat någon turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 12 Februari , 2005 Rapport Share Postad 12 Februari , 2005 Kollade tråden och det bekräftade det jag hade läst på Interpokers hemsida. Så jag tog bort frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 20 Februari , 2005 Rapport Share Postad 20 Februari , 2005 Är det bara jag som plötsligt inte kan logga in längre? Får name/password not recognized. edit: Verkar som om man måste aktivera kontot om man byter dator. Då måste man tydligen känna till sitt account# som jag inte minns, jag har inte heller fått nåt mail med det. Va fan?! edit2: Allt har löst sig smidigt och snabbt med två mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Fråga till er som har signat via det externa bonuserbjudandet: Hur lång tid har man på sig att omsätta bonusen på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Har spelat på Interpoker sen November 2004. Har alltid satt in pengar via mitt kreditkort så när jag i Januari försökte ta ut pengar till mit NetEller konto fick jag bara svaret att jag var tvungen att sätta in pengar via NetEller först innan jag kan ta ut. Sagt och gjort, jag väntade till Februari och satte in 90$ för 90$ bonusen och har nu spelat runt 325 händer, dvs jag har inte fått ut bonusen än. Men jag tänkte ändå försöka ta ut 400$ till mitt NetEller. Men det funkar inte, jag får detta i mitt tycke konstiga meddelande: You can withdraw up to $280.00 by credit card. Please request withdrawal by credit card first. Vad i hela friden menas? Jag vill ju inte ta ut till mitt kreditkort och jag har ju för böfvelen satt in pengar via NetEller. Tacksam för all hjälp jag kan få vad gäller detta. Det betyder att innan du kan börja casha ut till neteller så måste du sätta tillbaka lika mkt på ditt kort som du satt in med kortet. Så e det. Nej, det är enkelt att fixa. Jag åkte på samma sak och satte in 20 dollar med Neteller för att "cleara" den utbetalningsvägen. Då kunde jag hiva ut hela härligheten till Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nysta Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Någon som fått pengarna som man skulle få av att svara på deras formulär? (20$) skulle komma måndag 21:a men har då inte sett till några på mitt konto än.. /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Nej, jag har inte heller fått några pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mooy Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Enl folk på BW så var den undersökningen bara för utalda personer. så alla andra blev gratis undersökning åt interpoker. trist..... finns en tråd på BW om den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Tja, jag kan tänka mig på att "bjuda" inter på den minuten av mitt liv /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Kan inte komma åt Cashiern nu på Inter efter en lyckad session... *suck* nån med samma problem? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Homer J S Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Kan inte komma åt Cashiern nu på Inter efter en lyckad session... *suck* nån med samma problem? /TF Samma här, hoppas de inte har stängt cashieren för att man "olovligen" försökte hora $20 genom undersökningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mooy Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Kan inte komma åt Cashiern nu på Inter efter en lyckad session... *suck* nån med samma problem? /TF Samma här, hoppas de inte har stängt cashieren för att man "olovligen" försökte hora $20 genom undersökningen. Ingen fara. Jag kommer in och jag hade också testat undersökningen...Det är ganaka vanligt att man inte kommer in har jag för mig. det är bara att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Kan nån bättre människa än jag hjälpa till att räkna ut när tusan interpokers sida kommer att ligga nere idag utefter den informationen man fick i deras mail... *klipp o klistra*: Please note InterPoker will be off-line between 1.30am and 7.30am EST on Wednesday 23rd February. As part of our commitment to continuously improve the services we provide, InterPoker will be performing scheduled maintenance on our servers on Wednesday 23rd. During this period our poker room will be off-line. The maintenance will occur at the following time. 1.30am - 7.30am EST 10.30pm (on the 22nd) - 4.30am PST 6.30am - 12.30pm GMT Jag är kass på tidsskillnaderna mellan oss och staterna /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Kan nån bättre människa än jag hjälpa till att räkna ut när tusan interpokers sida kommer att ligga nere idag utefter den informationen man fick i deras mail... *klipp o klistra*: Please note InterPoker will be off-line between 1.30am and 7.30am EST on Wednesday 23rd February. As part of our commitment to continuously improve the services we provide, InterPoker will be performing scheduled maintenance on our servers on Wednesday 23rd. During this period our poker room will be off-line. The maintenance will occur at the following time. 1.30am - 7.30am EST 10.30pm (on the 22nd) - 4.30am PST 6.30am - 12.30pm GMT Jag är kass på tidsskillnaderna mellan oss och staterna /TF Bara lägga till 6 timmar till EST, eller en timme till GMT. Alltså mellan 7.30 och 13.30 på morgonen/förmiddagen svensk tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Tackar Ekenstar! Hmm, får ta och memorera det där /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gasoline Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Balance: USD 235.61 Withdrawal Limit: USD 325.61 What the hell? Men kan bara ta ut 235.61 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 325-235=90. Bonusen är alltså inte indragen än. 450 händer krävs. Skaffa det enkla gratisprogrammet Cryptocounter för att räkna händer. Googla eller gå bakåt ett antal sidor på denna tråd så hittar du en direktlänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gasoline Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Läs igenom mitt inlägg en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 23 Februari , 2005 Rapport Share Postad 23 Februari , 2005 Ah! Nu hajar jag. Ballt! Det där är ju en lallarsajt å andra sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts