RiverKlonk Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 -edited- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 .. och nej det går inte att låsa bara HU borden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 HALlloJ kan man få sitt konto spärrat från heads up borden? det e där ja torskar mina pengar och ja tror att everest har lagt till en liten extra rigg % på dom borden, eller e ja ute och cyklar? hur som helst, kan nån stänga av mig från dom borden så ja inte går in o torskar pengar där.. vill bara lira 6 handedd!!11+ aa, bara maila supporten så tar dem bort riggen. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Vad jag känner till är SS det enda bolaget som erbjuder kunderna att sätta upp spelränser. Dock kan du bara göra det på tid och pengar tror jag. Du kan inte spärra olika nivåer eller spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Hmm.. borde inte svenska spel kunna grejja in bankullekrav i inställningarna. Jag får bara spela med 40inköpsregeln. Iof vill dom väl ha in mer rake och då har dom räknat ut att dom får in mer deg om de kör fria inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Är det inte lättare att bara låta bli att spela HU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Är det inte lättare att bara låta bli att spela HU? "bara att låta bli"?? Du har aldrig satt dig vid datorn på fyllan hör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Brukar man inte ha annat att göra än att sitta vid datorn på fyllan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 "bara att låta bli"?? Du har aldrig satt dig vid datorn på fyllan hör jag Jodå, det har hänt några ggr. Inte HU dock (kanske tur det), men spelar inte HU normalt heller. Förstår att det kan bli liiite jobbigt om man spelar HU på fyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Brukar man inte ha annat att göra än att sitta vid datorn på fyllan? Vad menar du med annat än datorn??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Vad menar du med annat än datorn??? hehehehehe. Synd att det än sålänge inte går att få hemkört från systemet utan bara från matvaruaffären. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 hehehehehe.Synd att det än sålänge inte går att få hemkört från systemet utan bara från matvaruaffären. Det finns ju alltid folköl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Tillbaka till ämnet!! Som sagt. Även jag är osäker på att det går att stänga av sig från en speciell bordstyp på pokersidorna. Man får "helt enkelt" se till att inte spela på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Det är inte möjligt att begränsa tillgången till vissa utvalda bord på Everest Poker. Om någon känner att de inte har kontroll på sitt spelande ber vi att ni kontaktar spelarsupporten och ber att de tillfälligt eller permanent begränsar tillgången till spelarkontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Det finns ju alltid folköl... Snyggt... I like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 HALlloJ kan man få sitt konto spärrat från heads up borden? det e där ja torskar mina pengar och ja tror att everest har lagt till en liten extra rigg % på dom borden, eller e ja ute och cyklar? hur som helst, kan nån stänga av mig från dom borden så ja inte går in o torskar pengar där.. vill bara lira 6 handedd!!11+ Haha nej nu lägger jag av telefonen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts