Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
HALlloJ

kan man få sitt konto spärrat från heads up borden? det e där ja torskar mina pengar och ja tror att everest har lagt till en liten extra rigg % på dom borden, eller e ja ute och cyklar? hur som helst, kan nån stänga av mig från dom borden så ja inte går in o torskar pengar där.. vill bara lira 6 handedd!!11+

aa, bara maila supporten så tar dem bort riggen. Lycka till :)

Postad

Vad jag känner till är SS det enda bolaget som erbjuder kunderna att sätta upp spelränser. Dock kan du bara göra det på tid och pengar tror jag. Du kan inte spärra olika nivåer eller spel.

Postad

Hmm.. borde inte svenska spel kunna grejja in bankullekrav i inställningarna. Jag får bara spela med 40inköpsregeln.

Iof vill dom väl ha in mer rake och då har dom räknat ut att dom får in mer deg om de kör fria inköp.

Postad
"bara att låta bli"?? Du har aldrig satt dig vid datorn på fyllan hör jag :D

Jodå, det har hänt några ggr. Inte HU dock (kanske tur det), men spelar inte HU normalt heller. Förstår att det kan bli liiite jobbigt om man spelar HU på fyllan. :-)

Postad

Tillbaka till ämnet!!

Som sagt. Även jag är osäker på att det går att stänga av sig från en speciell bordstyp på pokersidorna. Man får "helt enkelt" se till att inte spela på dem.

Postad

Det är inte möjligt att begränsa tillgången till vissa utvalda bord på Everest Poker. Om någon känner att de inte har kontroll på sitt spelande ber vi att ni kontaktar spelarsupporten och ber att de tillfälligt eller permanent begränsar tillgången till spelarkontot.

Postad
HALlloJ

kan man få sitt konto spärrat från heads up borden? det e där ja torskar mina pengar och ja tror att everest har lagt till en liten extra rigg % på dom borden, eller e ja ute och cyklar? hur som helst, kan nån stänga av mig från dom borden så ja inte går in o torskar pengar där.. vill bara lira 6 handedd!!11+

Haha nej nu lägger jag av telefonen :mrgreen: