Gå till innehåll

Fixed limit, var?

MaybePirog

Recommended Posts

Mmm lirade där på tidigare men blev så jävla lack för att alla har sån jävla röta. Hur bra man än spelar så blir man utköpt hela hela tiden.

Och där försvann alla (redan rätt små) chanser till en 100% vettig och seriös tråd. Det bästa är nog om du slutar leta sajt och lägger av med pokern helt istället. Du slösar bara din tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart finns det ett bra utbud på fixed limit runt nivåerna 0.5/1 - 1/2$?

Dåligt motstånd och bra bonus är ett plus!

MVH

Robin

iPoker nätverket.

Växer snabbt just nu, därför laggar det å strular lite just nu, men det finns en del FL.

FL1/2$ rullar det ungefär 2-3 fullringbord + några 6-bord kvällstid. Ungefär likvärdigt på 0,5/1$. På högre nivåer e det lite tunnare.

Finns massa klienter i iPoker just nu. Exempel: Titan, Expekt, Pokerducks, CD-Poker, NobelPoker mm. Tror Titan å CD har bäst välkomsterbjudanden, men e inte säker.

Länk till kommentar

Även om PartyPoker har tappat rejält (pga de utsparkade jänkarna) så har de fortfarande bra FL på de nivåerna.

Tycker det finns mycket bättre sidor än partypoker. Ingen rb plus att det inte är reloads så ofta(?). Prima/WPX/FTP(har inte spelat där men hört att vissa tycker det är bra där) tycker jag rent spontant borde vara bättre.

Länk till kommentar

Tycker det finns mycket bättre sidor än partypoker. Ingen rb plus att det inte är reloads så ofta(?). Prima/WPX/FTP(har inte spelat där men hört att vissa tycker det är bra där) tycker jag rent spontant borde vara bättre.

Det är nog sant. Kan nog vara så att jag klamrar mig fast vid ParyPoker endast för att jag har spelat där så länge. Tycker dock att det har snackats lite väl mycket skit om att PP har blivit sämre. Visst är det så, men CG har inte drabbats extremt mycket. Turneringarna är det som har blivit mest påverkat.

Länk till kommentar

• 2 months later...
Vart finns det ett bra utbud på fixed limit runt nivåerna 0.5/1 - 1/2$?

Dåligt motstånd och bra bonus är ett plus!

MVH

Robin

Föreslår Svenska Spel. Nackdelen är den relativt dåliga trafiken, vilket kompenseras av de dåliga spelarna. På låga nivåer är trafiken fullt acceptabel

Svenska spel har dock ingen bonus, men marknadens lägsta rake. Fördelen med detta är att man kan koncentrera sig på pokern istället för att hålla sig ajour med bonushormarknaden. :-)

Länk till kommentar