MaybePirog Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Vart finns det ett bra utbud på fixed limit runt nivåerna 0.5/1 - 1/2$? Dåligt motstånd och bra bonus är ett plus! MVH Robin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 nordicbet är rätt hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Mmm lirade där på tidigare men blev så jävla lack för att alla har sån jävla röta. Hur bra man än spelar så blir man utköpt hela hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Mmm lirade där på tidigare men blev så jävla lack för att alla har sån jävla röta. Hur bra man än spelar så blir man utköpt hela hela tiden. Och där försvann alla (redan rätt små) chanser till en 100% vettig och seriös tråd. Det bästa är nog om du slutar leta sajt och lägger av med pokern helt istället. Du slösar bara din tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Du hann precis före mig Metaddict. Förutom att jag nog hade sagt det på ett litet annat sätt möjligtvis. Mao att det finns alltid folk som kommer att "dra ut" och "ha mera tur än jag" var man än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Vart finns det ett bra utbud på fixed limit runt nivåerna 0.5/1 - 1/2$? Dåligt motstånd och bra bonus är ett plus! MVH Robin iPoker nätverket. Växer snabbt just nu, därför laggar det å strular lite just nu, men det finns en del FL. FL1/2$ rullar det ungefär 2-3 fullringbord + några 6-bord kvällstid. Ungefär likvärdigt på 0,5/1$. På högre nivåer e det lite tunnare. Finns massa klienter i iPoker just nu. Exempel: Titan, Expekt, Pokerducks, CD-Poker, NobelPoker mm. Tror Titan å CD har bäst välkomsterbjudanden, men e inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Det finns ingen anledning för någon som spelar FL 1/2 att hålla sig till en enda sajt/ett enda nätverk (om man inte väljer WPX förstås, men där vet jag inte hur många bord man kan spela). Hora bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Pokerstars har alltid gott om bord på de nivåerna. Fast å andra sidan blev jag rivrad två gånger där så sent som igår kväll. Kanske är bäst du skippar den sajten ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Även om PartyPoker har tappat rejält (pga de utsparkade jänkarna) så har de fortfarande bra FL på de nivåerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Även om PartyPoker har tappat rejält (pga de utsparkade jänkarna) så har de fortfarande bra FL på de nivåerna. Tycker det finns mycket bättre sidor än partypoker. Ingen rb plus att det inte är reloads så ofta(?). Prima/WPX/FTP(har inte spelat där men hört att vissa tycker det är bra där) tycker jag rent spontant borde vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Tycker det finns mycket bättre sidor än partypoker. Ingen rb plus att det inte är reloads så ofta(?). Prima/WPX/FTP(har inte spelat där men hört att vissa tycker det är bra där) tycker jag rent spontant borde vara bättre. Det är nog sant. Kan nog vara så att jag klamrar mig fast vid ParyPoker endast för att jag har spelat där så länge. Tycker dock att det har snackats lite väl mycket skit om att PP har blivit sämre. Visst är det så, men CG har inte drabbats extremt mycket. Turneringarna är det som har blivit mest påverkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Visst är det väl nån form av rb på pp nu? 3poäng för 20 raked hands på 0.5/1 1poäng = 1 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Visst är det väl nån form av rb på pp nu? 3poäng för 20 raked hands på 0.5/1 1poäng = 1 cent oj här finns det pengar att tjäna:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 allt finns ju om man letar efter det.. dom har ju ett nytt poängsystem nu.. vet dock inte om det är bättre eller sämre än det förra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Å SvS är fördjävlig. Fi träffade sin enoutare på rivern igår så där kan man inte spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJr Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Fl på sv spel finns det ju rätt okej bord väl? 5/10 i alla fall. 10/20 också. Letar du efter dåligt motstånd SKA du spela där. Det är sämst spelare där. Du får ingen bonus/rb MEN det är bara 2,5% rake! Så det är ett bra val! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Vart finns det ett bra utbud på fixed limit runt nivåerna 0.5/1 - 1/2$? Dåligt motstånd och bra bonus är ett plus! MVH Robin Föreslår Svenska Spel. Nackdelen är den relativt dåliga trafiken, vilket kompenseras av de dåliga spelarna. På låga nivåer är trafiken fullt acceptabel Svenska spel har dock ingen bonus, men marknadens lägsta rake. Fördelen med detta är att man kan koncentrera sig på pokern istället för att hålla sig ajour med bonushormarknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 WPX. Bra motstånd så man utvecklas plus 100% rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 WPX. Bra motstånd så man utvecklas plus 100% rakeback. Håller med. Tycker att man borde spela på WPX om man spelar 5/10 eller lägre. Angående motståndet så tycker jag det är annorlunda spel, inte så mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 100% rakeback kan ju kvitta eftersom man ska skatta 30% på varje vunnen pott. bye bye money. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 100% rakeback kan ju kvitta eftersom man ska skatta 30% på varje vunnen pott. puh-lease Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 puh-lease skatteverket vet var din postlåda bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staris Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 När jag lirade FL gillade jag On-game. Det var alltid gott om lir (i alla fall på låga nivåer). På 1/2 och 2/4 var många av spelarna riktigt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 skatteverket vet var din postlåda bor. Skicka pengarna då till neteller, sedan till nån europeisk sajt, spela lite o casha ut via visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Full Tilt och PokerStars har bra trafik. Bonus och bananer finns på FTP. På dessa nivåer är väl de flesta rätt dåliga, så du borde nog lägga mer krut på att hitta siter med bonusar "och dylikt." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts