william Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Cyntax: Jo det blir företag! Jobbar kvar just nu tills de klarar av att finna en ersättare på jobbet. Sedan fortsätter jag med extra tider ( tim anställd ) . Företaget skall jag försöka ha uppstartat innan 1:a Maj. Forstätter jobba extra även efter det tills man vet om företaget drar in nog. Kenan83: hehe;) Jo jag rockar rätt hårt! Men om jag vill avslöja mina hhs får vi se:) Leon: Jodå, jag räknar med lite eldgivning! Metaddict: Bodybuilder, men aldrig hunnit tävla. Aldrig blivit så stor. Vägde som mest 96 kg , 13% underhudsfett ett tag. Men men. Bilder kan jag kanske få upp någon! Just nu tränar jag knappt något. Därför jag är så in i helvete deprimerad. Jag är fet, skaffat mage, tappat nästan alla mina muskler osv. Senast jag var på gymmet seriöst var sommaren 05. Så just nu är det inte så mycket jag kan säga om träningen tyvärr.. Men när den kommer igång, skall jag skriva! Verdi Känner igen mig! Just därför måste man ordna till sitt liv. Faktiskt bättre va fattig o må bra än att jobba , ha pengar men må psykiskt dåligt. Tjejen e inget problem för mig. Det e jobbet som e det onda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Spelet: Jag sitter just nu och funderar kring Nordic Bet faktiskt. Har spenderat de senaste dagarna med att räkna på deras villkor. Som det ser ut kommer jag nog spela mest FL 1/2 SH där samt spela lite sngs på sidan. Får bli så tror jag under förutsättning att jag inte får en helvetes downswing på 1/2 liret. Då blir det enbart sngs. Beräkningen ser ut som följer: Antal händer per dag: 500 Beräknad rake per dag: $60 Cash back varje dag: $18 Bonus var 10e dag: $200 Bonus sammanlagt på en månad : $600 Cashback på en månad: $540 Då är cashbacken relativt lågt räknad. Så även antal händer per dag. Kanske kan dubbla. Men vill ha ett mål jag def klarar. Sammanlagt skulle det innebära $1140 dollar per månad, 8000skr. Börjar nog lira enligt detta idag och därmed får nog pokerdagboken härmed anses öppnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 tänkte bara informera om att det är contributed hands som gäller på Prima så om du ska få ihop 18 dollar om dan i cashback så får du nog spela minst 1000 h om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Jo jag vet. Men är du säker på att det är så segt? Satt faktiskt på igår och kollade lite. Fick en cashback på 16 dollar på 315rakade händer. Så det känns inte som att 1000 rakade händer skall krävas.. Men jag kan ha fel. Tar o tittar på det idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Kollade lite nu och jag rakar c:a $100 dollar på 1000 rakade händer. Det är en 30 dollars cashback. Få jag antar att du har lite rätt. Får rikta mig mot 15 dollar per dag på 500 rakade. Men kanske sätter 750 som mål ist och 20 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Du vill alltså se bilder på william? Haha... Fag alert!! Which reminds me, jag måste hitta tillbaka till gymmet. Är så förbannat svårt att hinna med tillsammans med heltidsjobb, flickvän och poker bara... Väger iofs 90 pannor men det är ju inte bara muskler... Hehe. Du anar inte hur sjukt nära jag var att göra tillägget "men jag är absolut inte homosexuell, jag lovar". Sen tänkte jag att folk säkert var tillräckligt mogna för att inte kommentera. Jag hade uppenbarligen fel! Fetto Metaddict:[/b]Bodybuilder' date=' men aldrig hunnit tävla. Aldrig blivit så stor. Vägde som mest 96 kg , 13% underhudsfett ett tag. Men men. Bilder kan jag kanske få upp någon! Just nu tränar jag knappt något. Därför jag är så in i helvete deprimerad. Jag är fet, skaffat mage, tappat nästan alla mina muskler osv. Senast jag var på gymmet seriöst var sommaren 05. Så just nu är det inte så mycket jag kan säga om träningen tyvärr.. Men när den kommer igång, skall jag skriva! [/quote'] Aha det var så illa. Jepp då kan du ta det när du kommer igång. Själv har jag problemet att jag går ner så sjukt mycket i vikt när jag inte tränar hårt. Glömmer bort att äta typ Mår ungefär 7 ggr bättre sen jag började träna igen iaf, väldans skillnad. Framförallt behövs det när man sitter och glor på kort på datorskärmen hela nätterna... OnTopic: NordicBet är väldigt hett just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Sätter in 750 Dollar på Nordicbet nu samt typ 1000 på stars. Det har iofs inte så mycket med saken att göra. Men just nu då jag börjar testa hur många dollars som borde vara möjligt att få i cashbacks per 500 rakade så startar jag idag då det ser ut så här redan: Rake denna månad: 122.35 Antal raked hands idag: 31 Så stämmer vi av senare idag för att se hur mycket mer vi fått ihop i rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Hann inte spela igår för tjejen ville mysa lite! Men hann med ca 50 händer, och 5 dollar rake typ. Får bli bättre test idag! Hur som helst, kommer också ändra den här dagboken till en spel/träningsdabok! Idag blir sista dagen på mitt gamla liv! Därmed blir i morgon dagen på det nya! Idag får jag äta vad jag vill! Därför kanske jag tar och äter onyttig mat som sjutton! Kommer posta min vikt idag här, och sedan skall en uppdatering ske här minst 1 gång i veckan. Väger ca 103-105 kg. Och skall ner till ca 85-90 innan början av juni! Blir stora problem att träna styrka innan jag fått gå ifrån arbetstiderna jag har nu. Men skall verkligen försöka ta mig ner till sats här i Uppsala vid 21 på kvällen och se hur mycket folk det är här. Problemet jag har med att träna de tider många tränar är att det inte finns tillgång till vikter. Jag lyfter ganska tungt då jag kommer igång. Så just nu då jag är i kräk form, är det egentligen inte så stort problem. Men då är en annan grej att jag inte tycker om mycket människor så Så här skall jag iaf äta nu i en vecka framåt: Klockan 05.00 2-3 Koffein tabletter Klockan 05.20: Promenad 40 min till jobbet Klockan 06.00: Protein Drink Klockan 09.00 Protein drink + kolhydrater Klockan 12:00 Surdegsbröt + äggvita Klockan 16:00 Ris & Tonfisk Klockan 20.00 Proteindrink Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Det där är inte hälsosamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Det där verkar inte kul alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Det där är inte hälsosamt Verkar som William vet vad han sysslar med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Verkar som William vet vad han sysslar med Jo om man vill få muskler. Men tror inte det är särskilt bra för kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Upplägget är inte för att bygga muskler. Det är för att rensa slaggprodukter de 2 första veckorna och sätta fart på förbränningen. När jag kommer igång mer med styrketräningen kommer jag äta lite annorlunda. Det roliga är ju att folk inte tror att det är hälsosamt. Frågan man kan ställa sig då är vad som är ohälsosamt.. Att äta nyttigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Det roliga är ju att folk inte tror att det är hälsosamt. Frågan man kan ställa sig då är vad som är ohälsosamt.. Att äta nyttigt? Att äta en varierad kost ? , är nyttigt Din anser jag vara onyttig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Man måste nog säga att den visst är nyttig, så länge du har koll på andra intag av vitaminer och näringsämnen. Men jag spec inte sådana extra intag här för det blir allt för krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 YES! Jag blev sjuk! Så nu kan jag inte träna iaf! Men jag kan spela poker! Ok, men om man är sjuk kan man iaf sköta kosten! Och det SKA JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Man måste nog säga att den visst är nyttig, så länge du har koll på andra intag av vitaminer och näringsämnen. Men jag spec inte sådana extra intag här för det blir allt för krångligt. Frågan är om det inte är bättre för kroppen om du äter vitaminer som finns i "vanlig" varierad kost ? Jaja lycka till med pokern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Liten kommentar till ditt kostupplägg. Proteindrinkar mättar inge vidare, bättre att köra någon fast föda såsom en kycklingfilé eller liknande. Tycker det ser ut som att du äter för lite, även om du nu skulle "deffa", jag skulle nog lägga in lite mer mellanmål som frukt, och se till att få i mig mycket sallad vid alla måltider också. Lycka till, tror de blir svårt att följa dendär planen alltför länge. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Mellan målen i form av frukt skulle enbart bidra med kolhydrater vilket jag vill undvika. Helt korrekt med fast föda. Men det är här problemet med mitt jobb kommer in. Hinner inte börja äta korrekt förrän efter 15. Och proteindrinkar innehåller inte bara protein och vatten. En av mina fav drinar består av Pulver, Havregryn, banan + minimjölk. Så nog blire mättande alltid. Planen kall följas i 2 veckor för att som jag sa slagga ur kroppen. Efter det kommer jag höja intaget från ca 2300 till 2700-2800 kcal om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Vilken sjysst pokerdagbk jag har. Inte ett endaste poker resultat än:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Oki, då startar vi! Plats #1: Nordic Bet Bankrulle: $653 Plats #2 HollyWood Poker Bankrulle: $200 Plats #3: Pokerstars Bankrulle: $ X Det blir på dessa siter jag kommer spela ett tag framöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Nordic Bet Spel: FL 1/2 & 2/4 Bankrulle: $653 CashBack Mars: $85 Resultat: Bonus: $200 Spelade händer: 1842/5000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Första sessionen idag: Gick ok. Skulle egentligen varit upp runt 150. Men blev utragen i några stora potter av 72 off suit. Spel : +$36 Bankrulle nu: 689 Cashback: inte uppdaterat ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Vem är optlagony? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Andra sessionen idag: Gick bättre. händerna höll i större utsträckning! Spel : +$145 Bankrulle nu: $798 Cashback: $93, allt inte uppdaterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts