Cleburne Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Jag var även ute igår och svinade mig. Bjöd på en runda Requila samt så hade Felini sin sista dag som krog i Uppsala så det var asmycket folk så jag köpte 2 eller 3 vinflaskor som jag generöst bjöd med mig av. Oj vad berusad jag var men ack så roligt det var. Pajade ett glas (troligtvis jag) och rökte inne på Felini (dumt av mig). Köpte en korv med bröd av någon försäljare för 20 kr och då fick jag ElDorade-ketchup och korven var kall i mitten. Mina bästa investerade 20 kronor någonsin. Var innan på Felini på Escobar (för att det var så fullt på Felini) och där var det riktigt tråkigt. (Det var där jag köpte Tequilan FYI) Alla drinkar som Bartendern gjorde (jag köpte 3) var rosa. En Rosa Pantern = Rosa (förståligt), En Banana Split = Rosa (Ej gul?), en drink där han skulle mixa ihop något = Rosa. Tror stället är en Gaybar, dock osäker. Anywho, nästan 1400 kr fattigare och en kväll med roliga minnen som ej minns. Mvh, KF! Mvh, KF! Var på Escobar samma kväll som jag träffade frugan. Jag åkte upp från Stockholm till Uppsala för att festa lite en torsdagskväll. Förfest i korridor och så vidare till Stockholms nation där jag blev drängfull och gormade att jag skulle ha sex med en massa killar på muggen. Sen drog vi vidare till Escobar och när de stängde sprang jag på en tjej som hade svårt att gå på gatan utanför. Jag började tracka henne för det och det visade sig att hon var en amerikansk utbytesstudent som skulle åt samma håll som vi. Så vi slog följe och hela vägen hem var jag på henne eftersom hon snackade om att hennes favoritfilosof var Platon, men så drog hon bara ur sig saker som motsade allt som Platon skrev. När vi väl var framme vid hennes hus så sa jag att jag hade en flaska vin i väskan och bjöd in mig själv till hennes rum. Polaren hängde på, men drog efter typ fem minuter. Själv blev jag kvar där i några dagar och inom ett halvår så var vi gifta och bodde i Uppsala. Vi bodde där i ett par år och var en del av inredningen på Norrlands nation där vi jobbade grismycket - och festade alldeles för mycket. Varför skriver jag detta här? Jag vet inte, men jag diggar din signatur. Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Är det värt att sätta in pengar på Expekt och spela $30 och $50 HU SnGs för att få 5k bonusen? Då kan det bli körigt. För att få 5k$ så måste du lira 800 st 50$, så det beror ju på din egna tid! =) Men som bonus är den väldigt bra, men att enbart lira 30 och 50$ kan bli svårt och sedan så sjunker ju bonusens dramatiskt ifall man får på något lägre än 5k$, tyvärr. Mvh, KF! Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 gormade att jag skulle ha sex med en massa killar på muggen. Word! När vi väl var framme vid hennes hus så sa jag att jag hade en flaska vin i väskan och bjöd in mig själv till hennes rum. Standard! =) Varför skriver jag detta här? Jag vet inte, men jag diggar din signatur. Good enoguh for me! Citera
Ängeln17 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Tror stället är en Gaybar, dock osäker. Anywho, nästan 1400 kr fattigare och en kväll med roliga minnen som ej minns. Mvh, KF! Mvh, KF! De är i princip de bästa ställena :lol: Och vadådårå, bara papperslappar med nummer på. Vad är det mot en minnesförlust som man kommer ihåg . Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 De är i princip de bästa ställena :lol: Och vadådårå, bara papperslappar med nummer på. Vad är det mot en minnesförlust som man kommer ihåg . Bara papperslappar! Ungefär så jag tänkte under den kvällen (jag hade kort dock så det gick het). Sen så skulle jag åkt hem på söndagen till landet men jag var så trött i skallen så jag pallade inte så hon åkte hem. Hon är lite purken efter det .. Ska skicka ett blommogram imorgon och hoppas på bättring. Köpte PokerMagazine idag också för att ha att läsa på tåget till Sthlm och då läste jag lite om Johnny Lodden. Han verkar cool. Han bor i någon håla i Norge och verkar vara lite Down2Earth. Han gulade också läste jag, eller så var han nära och gula, osäker, och det måste kännas att dra in storkovan och sen tillbaka på ruta 1. Ruta 1 är alltså NL2000 så han överlever nog. Läste bara häflten. Läste iofs också Doyles krönika men den var bara repetition av hans bok samt en lång utdragen sida där man kan sammanfatta hans krönika i denna mening "Om du inte vågar betta/höja, spela inte NL!" Har bara läst 1/3 eller 1/2. Får återkomma om jag finner något mer intressant i tidningen. Såg också någon reklam om "100% up to 2000$" på någon sida som jag ej kände igen. Men det var säkert en ruggigt dålig bonus. Brukar vara det när de är så där stora. Förutom Expekt såklart. Vi älskar Expekt. Mvh, KF! Citera
Djens Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 hur bra är den där expekt bonusen egentligen? jag börjar nästan bli sugen. Citera
jojje2k Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Vad ska man säga, den är sjukt bra. Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 hur bra är den där expekt bonusen egentligen? jag börjar nästan bli sugen. Den är bättre än sjukt bra. 250% RB är det om man spelar HU-SnG, jag tror det är samma Rake på "vanliga" SnG. Man får 50 FPP per dollar i Rake i SnG så spelar man 50-200$-klassen är det inga problem. Har själv grindat ihop 58k sen i Torsdags kväll. Den är dock svårare ifall men lirar CG men ändå inte alls svår. Bifogar Expekt FPP-chart: Mvh, KF! Citera
Emilio Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Orka ta den nu när nätverket säkert fylls av expekt bonusgrinders. Lär ju bli bustad, ingety värde vid borden. Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Orka ta den nu när nätverket säkert fylls av expekt bonusgrinders. Lär ju bli bustad, ingety värde vid borden. Nej, nu kommer det väl slå upp en del med Nötgrinders men jag tror ändå det finns värde. Samt, det skadar ju inte att signa upp för Legend och du kan ju börja lira senare, bara du sätter startdatumet före den sista mars. Mvh, KF! Citera
Emilio Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Jag är redan registrerad på expekt, hur blir man legend? Hittar ingenting på hemsidan. Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Jag är redan registrerad på expekt, hur blir man legend? Hittar ingenting på hemsidan. Skicka ett mail till pokerupdate@expekt.com och säg att du ska köra Bonusen och att du vill bli Legend. De fixar det realativt snabbt. Citera
AnnaDea Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Man får 50 FPP per dollar i Rake i SnG så spelar man 50-200$-klassen är det inga problem. Bifogar Expekt FPP-chart: Mvh, KF! Eh? Du kan ju spela $5+1 SNG och få 50 FPP. Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Eh? Du kan ju spela $5+1 SNG och få 50 FPP. Bra slutsats. Om du spelar 10+2, hur många FPP blir det då? Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Satt och kollade på Sunblock - I'll be ready och jag funderar på hur man kan vara så svag, som jag är, och bli påverkad av deras yttre. Man är lite weak ... Tänk om man var i samma rum som en Slitz-brud och man är som en själv, smårund och allmänt trashig och inte direkt rik. 1. Vilken chans har man då för att få en sån brud lixom? 2. Skulle man försöka ligga för ens egna skull eller hennes? 3. Varför kommer dessa frågor upp i mitt huvud? En delicatoboll till den som svara korrekt på alla tre! Mvh, KF! Citera
Gyre Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Orka ta den nu när nätverket säkert fylls av expekt bonusgrinders. Lär ju bli bustad, ingety värde vid borden. Borden har tightat upp betydligt jämnfört med för 2-3 veckor sedan. Fast värdet på bonusen är för bra ändå. Spelar du 6 bord 2/4 SH break-even ger dig bonusen runt 150-175$/h. Citera
Ängeln17 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Bra slutsats.Om du spelar 10+2, hur många FPP blir det då? Hmmmm, 25? Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Hmmmm, 25? Someone here has done his homework! =) Citera
AnnaDea Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Bra slutsats.Om du spelar 10+2, hur många FPP blir det då? Ja. 100 FPP? Citera
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Ja. 100 FPP? För att svara lite seriöst så tror jag det är ganska jobbigt att spela 5+1 och du får 50FPP. Det är 2000 st och det blir nog en hel del speltimmar, frågan är om man orkar det. Speciellt när det går rykten om att Legend-statusen blir nedsatt den 10:e April. Mvh, KF! Citera
AnnaDea Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 För att svara lite seriöst så tror jag det är ganska jobbigt att spela 5+1 och du får 50FPP. Det är 2000 st och det blir nog en hel del speltimmar, frågan är om man orkar det. Speciellt när det går rykten om att Legend-statusen blir nedsatt den 10:e April. Mvh, KF! 100 Turbosar om dagen FTW! Har ju ändå påsklov snart så man kan sitta dygnet runt om man nu så vill. Harfått bektäftad att det är hela April ut Citera
EL_FishkO Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Harfått bektäftad att det är hela April ut Nää HejTack för ditt e-mail. Jag har uppgraderat din status till legend. Detta är aktuellt under den tiden som FPP racet pågår mellan 20 mars - 10 april, sedan kommer man som spelare automatiskt få den status som motsvarar spelarens spelnivå. Citera
AnnaDea Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Nää Eh? Har precis fått samma mail fast tvärtom:shock: Citera
Gunnfjaun Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 cashback erbjudandet går ut sista April. Legend racet 10 april. bara så alla vet Citera
AnnaDea Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 cashback erbjudandet går ut sista April. Legend racet 10 april. bara så alla vet Jo, men de säger att man får ha Legend hela April ut när man kör Cashback Citera
Recommended Posts