Myssion Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Om jag satt in med NetEller måste jag väl kunna ta ut till NetEller utan att skicka in pass, visa och allting? Jag satte in med Neteller och var tvungen att verifiera och hålla på. Citera
AnnaDea Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag satte in med VISA men jag tog ut med NetEller. Jag har satt in med NetEller tidigare dock och har då skickat in kopia på VISA-kortet samt Passet. Skönt att höra. Var ju någon snubbe som sa att man inte kunde föra över till Neteller Citera
The Grand Bark Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag skrev i en annan tråd att det inte gick att ta ut mer till Neteller än man satt in, allt enligt uppgifter från deras insättningssida. Verifieringen är troligtvis ett sätt att häva den begränsningen. Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Ska köra lite mer Expekt ändå, så att jag får ca 1000$ i respengar (via FPP-listan). Måste hårdlira under Påsken, ligger 31:a eller 32:a just nu. Lät f.ö. tjejen grinda lite igår, 2$ + 0.1 HU. 2 raka segrar så nu stiger FPP:n i en rasande fart! Mvh, KF! Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Fick lite visad uppskattning idag också: "Och kluffie, ga och sug kuk din dryga javel" That's nice! =) Citera
Cleburne Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Fick lite visad uppskattning idag också:"Och kluffie, ga och sug kuk din dryga javel" That's nice! =) Tja, men det ger ju bara lite bitter eftersmak. Jag skulle bli påkörd av en bil. Det orsakar lite mer permanenta skador... Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Tja, men det ger ju bara lite bitter eftersmak. Jag skulle bli påkörd av en bil. Det orsakar lite mer permanenta skador... "Och till Cleburne... bli pakord av en bil tack, bogjavel " Stämningen är på topp en tisdag som denna! =) Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Another day at the Office. Kort summerat var Mars en ofantlig bra månad tack vara Expekt. Jag ska fortsätta köra på Expekt fram tills 10:e April för att få 1000$+ i respengar och dra till Greklan eller något. Nu i April räknar jag med något mindre speltimmar men jag ska köra Parbets bonus och fixa 1000$ samt en TV, dock kanske inte allt i April. Sedan så ska jag nog grinda lite C&C3 som ligger på Webbhallen som jag ej har hunnit hämtat ut. Mvh, KF! Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 En bra dag. Två fina utdragningar samt så mötte jag ett par fulla eller bara totalt idiotiska spelare. Hittade finplusset iaf ... Ska kanske analysera lite men jag får se, kanske drar på Rome istället och går och lägger mig. Ska jobba imorgon med, sen är det 5 dagars ledigt samt FPP-grinden. Ska packa också, så jag får med mig Lappisen till föräldrarna samt tanka över lite material så jag har att läsa - VoIP-material samt körkortsmaterial. Men det kommer det ändå bli något läsa av .. Mvh, KF! Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Efter ett litet skott på NL1000 slutar dagen +-0! Så dumt av mig! Även om jag tror att jag är bättre än han som spelade just där (Passiv-Åsna) så har jag långt ifrån rullen där! Jaja, jag tog mig i kragen därefter och stänger ner skiten. I vanligt fall hade jag gått upp till 25/50 så där får ni gratulera mig om så önskas. Mvh, KF! Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 "Och kluffie, ga och sug kuk din dryga javel" Vem? Var? Varför? Peka ut den #¤veln, så slår jag honom så vla hårt i en HU SnG! Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Efter ett litet skott på NL1000 No, no, no! (Daskar hunden lätt på nosen med en hoprullad tidning, en gång för varje stavelse) Redan på $200 sa du att det var en dum idé. Allvarligt, tänk först, spela sen! Citera
Cleburne Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Vem? Var? Varför? Peka ut den #¤veln, så slår jag honom så vla hårt i en HU SnG! Det var jagjag, killen som startade tråden om WPX för några dagar sedan. Själva tråden där han hoppade på Kfluffie, mig och Eury är dock borttagen nu. Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Det var jagjag, killen som startade tråden om WPX för några dagar sedan. Själva tråden där han hoppade på Kfluffie, mig och Eury är dock borttagen nu. Jag ska slå dig så vla hårt i en HU SnG! Ok, men vad handlade det hela om då? Låter kul! Citera
Cleburne Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Jag ska slå dig så vla hårt i en HU SnG! Ok, men vad handlade det hela om då? Låter kul! Jag vet inte hur man länkar, men sök på användarnamnet "jagjag" så hittar du tråden som fick honom att lacka snett. Som sagt, själva påhoppen var i en separat tråd som blev raderad. Citera
kfluffie Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 08:00 imorse: 26 WhyCantIFold 136642 26:e pris: Respengar till ett värde av $1,350 Kommer bli en Greklands- eller Romresa, (till viss del) betalad av Expekt, som i slutändan är inräjkad av mig flera gånger om! Grindade en del igår. Kommer inte bli så mycket idag då jag är lite rasslig ... Mvh, KF! Citera
kfluffie Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Var och tjacka lite Alvedon samt så köpte jag lite mat på ICA. Lite Sushi-färdigmat kombinerat med "Säsongens Smak" av Brämhults Juice. Morotsjuice. Det var den dyraste middagen som har smakat så illa. Inte illa. Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Sushi med alvedon och morotsjuice låter som en stensäker kombo! Edt: Smula alvedon ovanpå? Citera
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Det var den dyraste middagen som har smakat så illa. Inte illa. Tror fn det när du förstör Sushi med nån djvla kanindricka :shock: Btw, ströade du alvedonen ovanpå Sushin eller löste du upp den i kanindrickat. Makes big diference . Citera
kfluffie Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Tror fn det när du förstör Sushi med nån djvla kanindricka :shock: Btw, ströade du alvedonen ovanpå Sushin eller löste du upp den i kanindrickat. Makes big diference . Morotsdrickan smakade piss och Sushin likaså! Sushi ska man äta på en Japan-restaurang, inget annat! Alvedonet förtärdes på vanligt vis med två tabletter i munnen samt sköljdes ner med morotsjuicen. Dock så skulle det nog ha varit godare att enbart tuggat tabletterna! =) Citera
CarlLee Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Synd att det är påskhelg, annars hade jag också försökt knåpa ihop 100k till Citera
kfluffie Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Kör du NL100 på Expekt nu?? Nääh, NL1000. Citera
Myssion Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Nääh, NL1000. Aha... Var någon vid mitt bord som nickade Apa121, tänkte att det kanske var du. Citera
Recommended Posts