joko_h Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag är helt färsk på Party Poker, är deras utbud av SnG ikväll representativt eller är nåt galet? Jag hittar inga enbords NL holdem under $55. Citera
gibbsson Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag är helt färsk på Party Poker, är deras utbud av SnG ikväll representativt eller är nåt galet? Jag hittar inga enbords NL holdem under $55. Då är nått galet! Morfar ringde förut och klagade på att han inte hitta bord:-P EDIT: kollade själv nu och nått fel är det Citera
joko_h Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 EDIT: kollade själv nu och nått fel är det På dig, morfar, Partypoker eller all of the above? Citera
gibbsson Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 På dig, morfar, Partypoker eller all of the above? DU får 4 gissningar, så borde du gissa rätt:lol: Ett tips är att multi sng fungerar. Citera
Recommended Posts