eurythmech Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Vilka ska åka dit? Tack! Ska leta biljett med en gång. Citera
benemerson Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 vill jag verkligen inte missa. tipsa gärna om var man får tag på biljetter. Citera
Hjort Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Ah, PF:s egen "komma ut som emonörd med något föråldrade preferenser"-tråd. Citera
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Oh noes! Jag måste illustrera i paint hur hemskt det känns att Hjort inte tycker om Tori amos. Känslan är lite som när tjejen i parallellklass med 47 kromosomer nobbade en till balen, om ni minns. Citera
Hjort Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 (...)att Hjort inte tycker om Tori amos.Det har jag väl inte sagt något om? Tänkte du verkligen efter med den där analogin förresten? Citera
Jennez Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Vilka ska åka dit? Say it isn't so... Citera
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Det har jag väl inte sagt något om? Tänkte du verkligen efter med den där analogin förresten? Ja, jag är medveten om innebörden av "nobba". Jag fick bara inte till något om "tjejen med 47 kromosomer ropade efter en på skolgården att man var ful" eller så, som lät bra. Nånå, lite svårt har jag att få ihop att nån har något dåligt eller spydigt, eller ens något alls, som inte är fluffigt eller kramigt, att säga om Torifans. Citera
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Det verkar bara så märkligt att hoppa in här, men inte i tråden med Popsicle o Jeff Buckley. Speciellt vad gäller "föråldrad" Citera
Hjort Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Ja, jag är medveten om innebörden av "nobba".Right, men det blev ju som att du var så desperat att du dels frågade tjejen med 47 kromosomer och dels blev nobbad av henne. Lite självmål liksom. Citera
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Right, men det blev ju som att du var så desperat att du dels frågade tjejen med 47 kromosomer och dels blev nobbad av henne. Lite självmål liksom. Absolut. Lite dumt att anpassa innebörd efter egna språkliga begränsningar kanske. Ugh, är ur form. Citera
Stahl Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag lyckas självklart inte hitta någon som säljer biljetter (än?). Om någon annan lyckats får ni väldans gärna skriva var ni hittade! Citera
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Eftersom föregående inlägg inte var youtube så bidrar jag, glöm inte hushållspapper: Citera
Juggler Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Eftersom föregående inlägg inte var youtube så bidrar jag Det här är inte din bästa tråd va? Citera
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag har aldrig någonsin haft en sämre tråd. Ban pls. Citera
Andrew_W Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Ååååhhhhhh min Tori! Suck och stön och en herrans massa trånande. http://www.youtube.com/watch?v=VrUcR9ke3ug Citera
Stahl Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 Ååååhhhhhh min Tori! Suck och stön och en herrans massa trånande. http://www.youtube.com/watch?v=VrUcR9ke3ug Men hitta återförsäljare dåååå Citera
Andrew_W Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Men hitta återförsäljare dåååå Får jag inte spamma med videosar? Köpenhamn... kan inte Tori komma till mig i Stockholm istället? http://www.billetlugen.dk/?pc=3&lng= Citera
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Kan hon inte komma till Roskilde, som vanligt folk? Citera
Stahl Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 Får jag inte spamma med videosar? Köpenhamn... kan inte Tori komma till mig i Stockholm istället? http://www.billetlugen.dk/?pc=3&lng= Tack!! Citera
Recommended Posts