SoderKrippa Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Hej! Hade två $50 FR SNGs igång då klienten kopplade ner! Hade också satt mig vid ett $100 bord. Fler med problem? Mitt internet funkar i övrigt, så det e Everest det e fel på... /K Citera
Apanboll Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Samma här spelade 5 CG bord, hade AA på ett av dem Jo, verkar som om systemet har brakat ihop! Citera
Pepperpum Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Jupp, jag har också problem, kan inte logga in alls. Blev först rädd att mitt konto låsts, men det verkar vara något vajsing hos everest. Har aldrig hänt förut så det går nog fort att fixa Citera
SoderKrippa Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2007 No offence, men vad skönt att höra Hoppas det inte blir nå problem att få tillbaka inköpen. Någon Everestrepresentant som kan kommentera? /K Citera
Megadeth Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Har också blivit disconnectad! Skönt att man inte var själv, då kanske man kan få tillbaka sina $$ för insatsen. Är ny på everest, är det någon som vet om detta sker ofta? Citera
al_bandy Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Samma här Satt med AA i stor pott. inte najs Citera
Vegad Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Ja samma här , satt i 10 sng final å 10 dollarn flerbord me mkt marker , sämsta tillfället ! så här bara för oss? lr hela serven nedkopplad? Citera
EverestPoker Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Hej, Everest Poker har tekniska problem just nu. Vi jobbar på att fixa det och hoppas på att vara igång igen inom kort! Tack för ert tålamod! Citera
SoderKrippa Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2007 Har också blivit disconnectad! Skönt att man inte var själv, då kanske man kan få tillbaka sina $$ för insatsen. Är ny på everest, är det någon som vet om detta sker ofta? Har hänt kanske 3-4 ggr senaste 8 mån som jag har lirat. Men då har man kommit in igen efter att ha startat om programet. /K Citera
Vegad Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 va händer me pengarn? jag menar vill ju inte splitta potten mot han stållen hade ju lätt plockat fisken å hade 4000 marker mot hans 2000 , å flerbord, AHHHHH Citera
Klabbe99 Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Jag spelde en tunering men som ni andra blev jag ur kopplad. Nu kommer jag till klienten men kan inte logga in!! Kan se mitt bord där EN är inloggad och snor alla blinds. Citera
Zyr Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 va händer me pengarn? jag menar vill ju inte splitta potten mot han stållen hade ju lätt plockat fisken å hade 4000 marker mot hans 2000 , å flerbord, AHHHHH tror inte du kan få tillbaka några pengar möjligtvis ditt buyin om du har tur Citera
SoderKrippa Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2007 Kom in nu. Har skitlite marker kvar i ena och har åkt ur den andra. Får jag tillbaks mina pengar Everest?!?!?!?!?! /K Citera
EverestPoker Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Hej, Everest Poker är nu "up and running" igen. Vi beklagar de problem som detta har orsakat. Kontakta supporten om du behöver hjälp med förlorade marker eller liknade. Vi ber om usräkt igen och tackar för att ni väljer att spela hos Everest Poker. Citera
Zyr Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 nu verkar det ha braka sönder igen "En server orsakar denna fördröjning. Tack för ditt tålamod." står det på alla mina bord samtidigt som det inte går o spela går säkert igång snart igen Citera
SoderKrippa Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2007 jag vet, kommer inte ens in... /SK Citera
Megadeth Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 spelar två sit N go på 20$. Hinner spela ca 3 händer varje blindperiod pga server-delay. Alla går bara all-in hur som helst när man kan spela... Vi måste få buy-in tillbaka! Det blir ju inte poker. Gick ju smidigt att få tillbaka pengarna efter kraschen i förmiddags Citera
handmadegod Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Skulle precis starta kvällsgrinden när everest gick ner. De får ta o köpa några extra servrar snart!! Citera
anderson_86 Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 spelar två sit N go på 20$. Hinner spela ca 3 händer varje blindperiod pga server-delay. Alla går bara all-in hur som helst när man kan spela...Vi måste få buy-in tillbaka! Det blir ju inte poker. Gick ju smidigt att få tillbaka pengarna efter kraschen i förmiddags Har samma problem sitter i 3st sit n goes , har kanske fått 4-5 händer på ett bord, och blindsen är 50 / 100. Självklart måste vi väl få tillbaka pengarna då detta är ett lotteri. Citera
EverestPoker Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Vi har haft tekniska problem på Everest Poker under dagen, vilket resulterat i att spelare blivit frånkopplade från turneringar eller att de inte kunde komma in på bord. Spelare som blivit frånkopplade från vår server kommer att kompenseras med värdet av deras buy-in inom ett dygn. Citera
Recommended Posts