hansolo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 tack för marketset:et! dom e väldigt fina =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Fick också markersettet idag bra gjort Partypoker tackar vi för:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 bla bla bla Med bästa hälsningar, PartyPoker Kul att ni fick så bra gensvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Det är faktiskt ganska gott att ha det i kaffet. Min påse hade spruckit så hela väskan var full av pulver. Luktade inte som att det skulle vara gott att ha i kaffet. Men sen tycker jag ju inte om kaffe alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aze Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Som många andra fick jag mitt markerset idag. Tack så mycket PartyPoker! Hoppas enkäten kommer till nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Min postare måste ha semester idag men jag får väl den på måndag! Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avund Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Tack partypoker det gick förvånande snabbt att få väskan. Det blir plus i kanten och stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Tack, Tack !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Min brevbärare sitter säkert och spelar klädpoker med frugan nu med sina fina marker, för här kom det inga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 THX, grymt nice att ni skickar ut dom så snabbt! Brukar ju ta forever när man ska få sånna här grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Hade min brevbärare bara postat rätt så hade jag fått mitt set igår också, men jag fick vänta till idag, då en snäll granne kom med min lapp. Får tacka enormt mycket för det, alltid trevligt med lite schysta marker. Till dig som sa att man skulle ha Silica gel i kaffet, fan ta dig, mådde ju skitdåligt av det! Inte var det gott heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 bara jag som inte fick något fint paket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Fick också mitt paket idag.Jag undrar bara över bonuschecken som var medskickad. Måste jag betala en avgift till banken när jag löser in de $200? Nä, de ska du intebehöva. Min var på $400 och banken tog ingen avgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 bara jag som inte fick något fint paket? Som jag skrev tidigare i tråden så fick jag inte heller något paket igår, så nej du är inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Var o hämtade ut mitt idag =) Tack så mkt party. Fattas bara att ni låser upp mitt konto nu så e jag nöjd !? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Var o hämtade ut mitt idag =) Tack så mkt party. Fattas bara att ni låser upp mitt konto nu så e jag nöjd !? Du fick ju marker så du kan köra live, då behöver du inte ditt party-konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Nä, de ska du intebehöva. Min var på $400 och banken tog ingen avgift. Vad är det för bonus ni fått medskickat i paketet och har alla fått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Vad är det för bonus ni fått medskickat i paketet och har alla fått det? Bara dom som förstår ironi har fått den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Vad är det för bonus ni fått medskickat i paketet och har alla fått det? ÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 4 Mars , 2007 Rapport Share Postad 4 Mars , 2007 Bara dom som förstår ironi har fått den. Attans att man så ska vara så dålig på ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 I ärlighetens namn blev jag också lite fundersam tills jag...ehrm...förstod ironin Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flyckten Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Eftersom man bor i norra norrland så får man väl glatt hålla käften och vänta nån dag till innan man får sin väska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Någon som vet vad de här markerna heter, ifall man är sugen på att köpa fler som matchar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Någon som vet vad de här markerna heter, Mina har jag döpt till Mats allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Klonkarnamnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts