Gå till innehåll

Lönedags!


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 153
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

50$ är inget att ha när man rakar $1600 per månad.

 

3% rakeback ;-)

 

Okej, får hoppas du får mer nästa gång.

Jag vet inte hur Everest delar ut sina bonusar, men jag verkar ha medrigg... $725 denna månad pluss $50 alldeles i slutet på förra...

 

Orkar inte ränka om det i rakeback men det måste väl vara ganska skapligt???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr, den nya bonusen tilldelades inte därför att: Ditt konto är inte berättigat för den här bonusen.

 

Vafan...

Vad är egentligen kriterierna för att man ska få bonus?

 

 

edit: Jag har ju kontot registrerat på Norge kom jag på.. suck....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Då var det dags igen för en liten extra bonus för våra spelare! Vi betalar återigen ut en $50 extra bonus till alla svenska spelare för att fira lönedagen. Ange bonuskoden 3Payday50 så sätter vi in dina 50 dollar i bonus på spelarkontot.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points.

 

Bonuskoden är endast giltig onsdagen den 25 april från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags igen för en liten extra bonus för våra spelare! Vi betalar återigen ut en $50 extra bonus till alla svenska spelare för att fira lönedagen. Ange bonuskoden 3Payday50 så sätter vi in dina 50 dollar i bonus på spelarkontot.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points.

 

Bonuskoden är endast giltig onsdagen den 25 april från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

 

TY!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Äntligen! ;)

 

Här kommer en extra bonus för våra spelare! Den här gången har vi ökat summan för att säga tack till alla våra spelare i Sverige!

 

Ange koden 4Payday100 så sätter vi in 100 dollar i bonus på spelarkontot.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points.

 

Koden är endast giltig fredagen den 25 maj från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

 

Happy Payday!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

reggade mig på everest iförrgår. kan dock inte se några realmoneybord, turneringar eller liknande... förstår inte. klickar jag på "Bonus" (där jag antar man ska klicka för att skriva in koden) står det, "knappen är inte tillgänglig just nu. kontakta spelsupporten".

 

någon som erfarar liknande?

 

edit: hittar inte ens var jag kan deposita.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Doubleofaces!

 

Öpnade du möjligtvist ditt konto på everestpoker.net? Om du vill kunna spela med riktiga pengar måste du logga in på ditt konto på everestpoker.com. Du behöver alltså inte skapa ett nytt konto för att logga in där, utan du kan använda samma loginuppgifter som på everestpoker.net.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...