EL_FishkO Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 fortsätt gärna med denna varje månad, eller lite högre belopp kanske t o m Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 why? 50$ är inget att ha när man rakar $1600 per månad. 3% rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 50$ är inget att ha när man rakar $1600 per månad. 3% rakeback Okej, får hoppas du får mer nästa gång. Jag vet inte hur Everest delar ut sina bonusar, men jag verkar ha medrigg... $725 denna månad pluss $50 alldeles i slutet på förra... Orkar inte ränka om det i rakeback men det måste väl vara ganska skapligt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Dra ballen i gruset VICKEN LÖN!!!!!!!!!!!!!!!!! 50 f'king BUCKS. nej nu återvänder ja till Everest! bonus/rakeback paradiset som behandlar dom som spelar Mkt med värdighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 det 'rö en bonus utöver deras reload! varöfr över huvud taget klaga på den ? de hade kunnat skita i den ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 50$ är inget att ha när man rakar $1600 per månad. 3% rakeback Orka klaga.. reload på 450$ plus 50$ är väl helt okej.. bättre än dom flesta sidor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Orka klaga.. reload på 450$ plus 50$ är väl helt okej.. bättre än dom flesta sidor!! Bättre än vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wzl. Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tyvärr, den nya bonusen tilldelades inte därför att: Ditt konto är inte berättigat för den här bonusen. Vafan... Vad är egentligen kriterierna för att man ska få bonus? edit: Jag har ju kontot registrerat på Norge kom jag på.. suck.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 det 'rö en bonus utöver deras reload! varöfr över huvud taget klaga på den ? de hade kunnat skita i den ... Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Orka klaga.. reload på 450$ plus 50$ är väl helt okej.. bättre än dom flesta sidor!! Vart hittade du den 450 reloaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sync Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Kan man inte ha två bonusar igång samtidigt? Håller på och clearar välkomst-bonusen nu. Den andra bonusens status är "i kö" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Kan man inte ha två bonusar igång samtidigt?Håller på och clearar välkomst-bonusen nu. Den andra bonusens status är "i kö" ? Jepp, när signupen är klar så kommer du påbörja med nästa bonus som står i kö. De clearas alltså INTE parallellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wzl. Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Passar på och frågar hur det är med bonusar för oss "norrmän" Hur får jag nys om vilka bonusar jag har att tillgå som har mitt konto registrerat på norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Passar på och frågar hur det är med bonusar för oss "norrmän"Hur får jag nys om vilka bonusar jag har att tillgå som har mitt konto registrerat på norge. här kanske http://everestpokerblog.com/no/ verkar nyss ha öppnat norges blogg dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wzl. Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 här kanske http://everestpokerblog.com/no/ verkar nyss ha öppnat norges blogg dock... ok tackar. Lägger in den i favoriter. Verkar ju dock inte vara så mycket action där som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2007 Då var det dags igen för en liten extra bonus för våra spelare! Vi betalar återigen ut en $50 extra bonus till alla svenska spelare för att fira lönedagen. Ange bonuskoden 3Payday50 så sätter vi in dina 50 dollar i bonus på spelarkontot. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points. Bonuskoden är endast giltig onsdagen den 25 april från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Då var det dags igen för en liten extra bonus för våra spelare! Vi betalar återigen ut en $50 extra bonus till alla svenska spelare för att fira lönedagen. Ange bonuskoden 3Payday50 så sätter vi in dina 50 dollar i bonus på spelarkontot. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points. Bonuskoden är endast giltig onsdagen den 25 april från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. TY! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Tyvärr, den nya bonusen tilldelades inte därför att: Bonuskoden är inte giltig. För assistans ber vi att du kontaktar spelarsupporten. Antar att det är klockan i klienten som gäller då alltså? Den står på 10.05 nu, så får väl vänta 2h till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Är det en ny payday pågång till imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 är payday bonusen är gång eller vad händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Äntligen! Här kommer en extra bonus för våra spelare! Den här gången har vi ökat summan för att säga tack till alla våra spelare i Sverige! Ange koden 4Payday100 så sätter vi in 100 dollar i bonus på spelarkontot. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points. Koden är endast giltig fredagen den 25 maj från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Happy Payday! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 trevligt som vanligt med en bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
al_bandy Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doubleofaces Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 reggade mig på everest iförrgår. kan dock inte se några realmoneybord, turneringar eller liknande... förstår inte. klickar jag på "Bonus" (där jag antar man ska klicka för att skriva in koden) står det, "knappen är inte tillgänglig just nu. kontakta spelsupporten". någon som erfarar liknande? edit: hittar inte ens var jag kan deposita. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Hej Doubleofaces! Öpnade du möjligtvist ditt konto på everestpoker.net? Om du vill kunna spela med riktiga pengar måste du logga in på ditt konto på everestpoker.com. Du behöver alltså inte skapa ett nytt konto för att logga in där, utan du kan använda samma loginuppgifter som på everestpoker.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts