Gå till innehåll

Avsnitt fyra - Iremark och Jacobmal

Recommended Posts

Postad
Så avsnitt fyra finns att kolla på? Hittar bara dom tre första avsnitten. :oops:

Man måste välja fredagen den 23:e under "annat datum" så finns programmet tittbart längst ner på listan där.

Trevligt program. Fast handanalysen känndes mer som en badbeathistoria än en handanalys.

Postad
För varje avsnitt som går blir jag mer och mer förvånad över hur två så heltråkiga tv-personligheter kan göra så bra tv. Fortsätt så!

Av nerdar för nerdar, helt enkelt

Postad
Mycket bra och intressant avsnitt!

En liten fråga bara... varför nämner ni inte Nordic Masters i tävlingskalendern?

Vi glömde den :-)

Men är med i de fyra nya avsnitt vi spelade in

Postad
Vad är det, samma som sköldpaddssjukan?

William Wallace: Sons of Scotland! I am William Wallace.

Second Soldier: William Wallace is seven feet tall!

William Wallace: Yes, I've heard. Kills men by the hundreds. And if HE were here, he'd consume the English with fireballs from his eyes, and bolts of lightning from his arse.

Postad

Bra program!

Men igen burkigt, metalliskt ljud från Othello, speciellt i början.

Bra personer som gäster, men jag hade föredragit lite tuffare frågor, nu blev det lite mycket lösa diskussioner som kanske inte ledde så långt. Och frågorna om solglasögon, cashgame/turre, live/online kändes rätt överflödiga.

Postad

Tackar jacob för $5 staken på pacific för 3 år sen! Även fast han försökte tilta mig om kvällarna när man grindade :-P

Det har gått långt sen vi spelade cashgame hemma hos mig med alex och tog min farsas bil till statoil (du lär fortfarande inte kunna köra). Det där homegamet har fostrat många storspelare :)