gdaily Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 I dag hittar vi Mats Iremak och Jacobmal i Poker.se Studion. www.fantv.se än så länge, tills teknikerna vaknar i morgon (Ska jag vara ärlig så är avsnitet inte lika bra som förra veckan med Westerlund) Kommentera gärna Citera
Big Less Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Hur hittar man det då? Bara en massa hockeyklipp där. Citera
Kenan83 Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Hur hittar man det då? Bara en massa hockeyklipp där. Tror den börjar 23.30, står så längst nere på sidan =) Citera
wheelinho Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Hyffsat. *jag har myror i brallan* Citera
mpee Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Hyffsat. *jag har myror i brallan* Så avsnitt fyra finns att kolla på? Hittar bara dom tre första avsnitten. Citera
ShazPur Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Så avsnitt fyra finns att kolla på? Hittar bara dom tre första avsnitten. Man måste välja fredagen den 23:e under "annat datum" så finns programmet tittbart längst ner på listan där. Trevligt program. Fast handanalysen känndes mer som en badbeathistoria än en handanalys. Citera
jojje2k Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?episode=405&cat=20 Citera
upandcoming Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 För varje avsnitt som går blir jag mer och mer förvånad över hur två så heltråkiga tv-personligheter kan göra så bra tv. Fortsätt så! Citera
eurythmech Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Lite förvånad över att Jakobmal inte kändes så cool, ens intill iremats Citera
gdaily Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 För varje avsnitt som går blir jag mer och mer förvånad över hur två så heltråkiga tv-personligheter kan göra så bra tv. Fortsätt så! Av nerdar för nerdar, helt enkelt Citera
heltok Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 varför inte bara slänga upp det på typ youtube.com ? säkert frågats innan :-/ Citera
Djens Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 När kommer typ "I bastun med othello" , "En rundtur i olas kök" och alla såna godbitar som vi väntar på? Citera
jw1700 Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Mycket bra och intressant avsnitt! En liten fråga bara... varför nämner ni inte Nordic Masters i tävlingskalendern? Citera
gdaily Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 Mycket bra och intressant avsnitt! En liten fråga bara... varför nämner ni inte Nordic Masters i tävlingskalendern? Vi glömde den Men är med i de fyra nya avsnitt vi spelade in Citera
jacobmal Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Lite förvånad över att Jakobmal inte kändes så cool, ens intill iremats william wallace-syndromet Citera
Myssion Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 william wallace-syndromet Vad är det, samma som sköldpaddssjukan? Citera
FraXioN Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Ett "hemma hos"-reportage skulle uppskattas. Kan man se hur dagens pokerungdomar lever Citera
jacobmal Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Vad är det, samma som sköldpaddssjukan? William Wallace: Sons of Scotland! I am William Wallace. Second Soldier: William Wallace is seven feet tall! William Wallace: Yes, I've heard. Kills men by the hundreds. And if HE were here, he'd consume the English with fireballs from his eyes, and bolts of lightning from his arse. Citera
Myssion Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Aaaaah. EDIT: Fan måste se den filmen igen, var alldeles för länge sedan... Citera
Dave^ Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Tycker det var bra och "gästdelen" var roligast och intressantast. Keep up the good work! Citera
-Ziggy- Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 jag måste säga att ni och programet blir bättre och bättre för varje vecka som går!!!!! bra jobbat! Citera
tamtaram Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Stabilt program med stabila pojkar. Keep it coming! Citera
Ignatius Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Bra program! Men igen burkigt, metalliskt ljud från Othello, speciellt i början. Bra personer som gäster, men jag hade föredragit lite tuffare frågor, nu blev det lite mycket lösa diskussioner som kanske inte ledde så långt. Och frågorna om solglasögon, cashgame/turre, live/online kändes rätt överflödiga. Citera
RaMz Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Tackar jacob för $5 staken på pacific för 3 år sen! Även fast han försökte tilta mig om kvällarna när man grindade Det har gått långt sen vi spelade cashgame hemma hos mig med alex och tog min farsas bil till statoil (du lär fortfarande inte kunna köra). Det där homegamet har fostrat många storspelare Citera
Recommended Posts