upandcoming Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Jag har samlat ihop ungefär 17k FPPs på Poker Stars. I er store såg jag en lcd-skärm för 28k. Då jag inte orkar grinda mer för tillfället, men ändå skulle vilja ha skärmen undrar jag om det är möjligt att betala mellanskillnaden med pengar? Alternativet är att ni tar FPPs från en polares kontot. Går något av detta att genomföra? Citera
illerrre Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Jag har samlat ihop ungefär 17k FPPs på Poker Stars. I er store såg jag en lcd-skärm för 28k. Då jag inte orkar grinda mer för tillfället, men ändå skulle vilja ha skärmen undrar jag om det är möjligt att betala mellanskillnaden med pengar? Alternativet är att ni tar FPPs från en polares kontot. Går något av detta att genomföra? Går det inte att skicka fpp till varandra? Allt annat går att skicka ju. För isåfall kan din kompis bara skicka fpp till dig. Annars så maila supporten, är övertygad om att de löser det på något sätt. Citera
upandcoming Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Nej, det går inte att skicka. Supporten ville inte hjälpa mig heller. TILT! Övervägde att köpa massvis med kepsar, en i taget för maximal fraktkostnad för Poker Stars. Sedan kom jag på att jag var snäll och började grinda igen. Citera
dddanne Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 lite dåligt att de inte går att skicka över fpp tycker jag Citera
Sylwester Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Kan man inte lira HU-sngs för FPP på Stars? Isf är det ju bara att köra lite givar. Citera
upandcoming Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Bump. Poooker Staaars? Citera
baller Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 hade du tänkt betala standard rake rate per fpp då eller? if so låter det som en dålig affär... Citera
TWHYESSON Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 men suck. spela in poängen eller köp nåt annat. Finns väl inga som gör sådana deals. Och varför skall man vara taskig mot en så bra shop genom att beställa massa kepsar? Du låter väldigt ung / naiv och allmännt korkad. Citera
upandcoming Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 hade du tänkt betala standard rake rate per fpp då eller? if so låter det som en dålig affär... Om jag har spelat in 80% av produkten skulle jag ju kunna betala de resterande 20 procenten med pengar. En femtedel av produktens värde. men suck. spela in poängen eller köp nåt annat. Finns väl inga som gör sådana deals. Och varför skall man vara taskig mot en så bra shop genom att beställa massa kepsar? Du låter väldigt ung / naiv och allmännt korkad. Varför skulle de inte göra en sådan deal? Hade du läst hela mitt inlägg hade du också förstått att det var ett skämt. Varför svarar du ens i tråden? Jag vill ha svar från Poker Stars supportpersonal, inte från någon moraltant. Citera
MWDalby Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Glöm det Poker stars lider av kraftig gindröv-ohälsa Citera
Recommended Posts