badbeat_K2 Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Spelade en tunering satt med AA raisade pre-flop, blev re-raisad sedan trycker jag all in fick inte syn. Muckar handen fasst han plockar upp den och tittar på korten! Vad ska man göra, detta är ju inte tillåtet? (RP - Kubo) * Allmän regel fråga till Allmän PT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krauken Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 det är ju det absolut oartigaste man kan göra. svårt att bestraffa men alla vet ju att man bara itne gör så. uteslutning ur pokersällskapet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oscar? Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Det är helt klart oacceptabelt och borde vara otillåtet även i ett enkelt homegame. Killen borde tilldelas någon sorts varning eller eventuellt direkt uteslutning om ni tillhör någon pokerförening. Skulle det hända på mitt homegame skulle personen få en rejäl utskällning och säkerligen tvingas böter i form av pengar till potten i nästa hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Slå ner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Win Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Klipp snubben, och låt honom aldrig vara med mer. Sänk gärna hans polare också så att han förstår hur fel han gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Klipp snubben, och låt honom aldrig vara med mer. Sänk gärna hans polare också så att han förstår hur fel han gjort. Haha, du fattar inte hur mkt jag skrattade åt det där inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anth Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Om jag spelade i en turnering och någon tittade på mina kastade kort så skulle jag kalla på turneringsledaren. Om jag var turneringsledare så skulle jag dela ut ett straff. Det vanligaste straffet i turneringar är att spelaren blir "utvisad" från bordet i t.ex. 20 minuter. Man kan också tänka sig att han får böta, han ska då betala lika mycket som det skulle kosta att syna din hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyKGB Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 fiifan va förbannad jag varit! va sa du där o då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Det där händer hela tiden i vårt pokergäng. En kille tittar på allas hålkort så fort han ska blanda. Men varför bry sig när han är jättetorsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steinmeyer Postad 18 Februari , 2005 Rapport Share Postad 18 Februari , 2005 Slå ner honom. Lmao precis vad jag skulle säga, eller,... jag tänkte skriva "spöa honom" men hahaha... din var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 19 Februari , 2005 Rapport Share Postad 19 Februari , 2005 Hahaha den åker in i sig. direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 19 Februari , 2005 Rapport Share Postad 19 Februari , 2005 Det där händer hela tiden i vårt pokergäng. En kille tittar på allas hålkort så fort han ska blanda. Men varför bry sig när han är jättetorsk? Haha det är iofs helt sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wizeguy Postad 19 Februari , 2005 Rapport Share Postad 19 Februari , 2005 Straffet borde bli att han får lägga i dom slantarna du höjde med... Du hade ju satt ditt pris för honom för att få se dina kort... dvs han hade fått gå med på din All in.. inte mer än rätt att han får lägga in det då iomed att han faktiskt kollade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 19 Februari , 2005 Rapport Share Postad 19 Februari , 2005 Känner några juggar som jobbar med denna problematik dagligen.... De kanske kan hjälpa dig till rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 19 Februari , 2005 Rapport Share Postad 19 Februari , 2005 Har ni aldrig läst Lucky Luke? Tjära och fjädrar är det som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 21 Februari , 2005 Rapport Share Postad 21 Februari , 2005 Vill han se handen så ska han betala för det, det är "bara" att han betalar nu dvs synar all-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kajjan Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 spräng hans katt å våldta hans hans bil lr tvärtom om du är en pervers rackare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 I vår klubb kör vi med att han får ett straff på 500 marker. om det händer igen så blir han utsparkad för kvällen och hans marker delas ut till oss andra. vid en tredje gång får han inte vara med i sällskapet längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts