limpafton Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Fattar inte riktigt. Igår fick jag in 2300 SEK som jag inte har någon aning om vart dem kommer ifrån. Och nu idag fick jag in 1700SEK som jag inte har nån aning om heller. Och jag kan inte se på kontoutdraget att pengar ens kommit in på mitt konto. Detta är ju hel skummt? Vågar man ta pengarna? Citera
Hap Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Du har inte nyligen lämnat in CSNs studieförsäkran? Citera
ZILLOW Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Fattar inte riktigt. Igår fick jag in 2300 SEK som jag inte har någon aning om vart dem kommer ifrån. Och nu idag fick jag in 1700SEK som jag inte har nån aning om heller. Och jag kan inte se på kontoutdraget att pengar ens kommit in på mitt konto. Detta är ju hel skummt? Vågar man ta pengarna? Sätt in dom på mitt konto, skicka pm till mig så får du mitt kontonum så slipper du oroa dig:-P Citera
Fnii! Grrp! Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Hur märker du att du får in pengar om du inte ser att du får in pengar? Citera
hampulito Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Använd dom inte. Det har hänt mig också. Det är betalningar du har gjort förut som har reserverats, sen kommer dom in på kontot innan dom dras på riktigt. Jag använde gladeligen upp mina 2700kr efter att jag frågat på banken. Fick svaret, står det att det är ditt saldo kan du nog använda dom. Ja visst det kunnde jag också, men efter två dagar låg jag 2700 minus plus att jag fick betala 80kr för varje köp som jag inte hade täckning för. Jag höll på att flippa ur på käring jäveln som sagt att jag kunnde använda dom. Citera
Recommended Posts