Mike86 Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Varför har B2B inga sattar till EPT?? Känns riktigt dåligt! Har dom blivit av med rättigheter eller vad e problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Är bara vissa sidor inom B2B som kör EPT sattar, kolla runt bland andra B2B sajter om just 24h har slutat med dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mike86 Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag skulle vara tacksam om ngn kunde säga vilka siter på B2B som kör EPT sattar för jag hittar inte någon... Finns tex inte på Martinspoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Är det inte slut på EPT-säsongen snart? Kanske därför dom slutat ha sateliter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Tyskland, Polen och Monte carlo kvar. Problemet kan vara att få biljetter - EPT brukar bli slutsåld på direkten numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mike86 Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Nej det är ju tre tävlingar kvar, Dortmund, Polen och Monte Carlo. Jag vet att det e lite sent att ha sattar till Dortmund och Polen men dom har inte haft några alls och det är riktigt dåligt. Sen har det ännu inte kommit upp några sattar till Monte Carlo heller vilket det verkligen borde göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mike86 Postad 22 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Ingen från B2B som kan svara eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superlirarn Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 när jag var ny på 24h (höst 06) tror jag att de spelades lite satelliter till några av EPT eventen. Nu e det dock inge på g så som jag ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts