MR_Jimmy Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Skulle behöva lite hjälp från er, har ett regular ställe jag spelar på så jag söker något nytt ställe som har någon enkel sign up bonus. Har spelat mkt i B2B så, dessutom är mitt standard ställe där så något annat nätverk. Flera förslag är av intresse Nätverk är inte så noga bara där är action på 0,25-0,5 där jag oftast håller till. Vad är att reka? Kör oftas 4-5 bord. Lite hjälp i djungeln uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Skulle behöva lite hjälp från er, har ett regular ställe jag spelar på så jag söker något nytt ställe som har någon enkel sign up bonus. Har spelat mkt i B2B så, dessutom är mitt standard ställe där så något annat nätverk. Flera förslag är av intresse Nätverk är inte så noga bara där är action på 0,25-0,5 där jag oftast håller till. Vad är att reka? Kör oftas 4-5 bord. Lite hjälp i djungeln uppskattas! Börja med partypoker, 20% upp till $100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Tackar och bugar för förslaget! Ska testa det, har dock ett konto med Gratis 75 dollar där redan, dock har jag itne fått några pengar där så det kanske går att fixa ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Tackar och bugar för förslaget! Ska testa det, har dock ett konto med Gratis 75 dollar där redan, dock har jag itne fått några pengar där så det kanske går att fixa ändå. Du kan ändå få bonuset tror jag. Maila och kolla eller skicka pm till användare partypoker för säkerhets skull. Annars har du empire, samma sajt, samma bonus =) Men testa party först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Thx Kenan! Sån support borde siterna ha! Skrev 01.41 du svara 01.45! Jag kan reka dig i ditt CV bara hör av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Thx Kenan! Sån support borde siterna ha! Skrev 01.41 du svara 01.45! Jag kan reka dig i ditt CV bara hör av dig hehe tackar =) Klona en fin turre idag, tänkte fira med att svara på så många inlägg jag hinner under 30 min, du hade tur helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Haha oki Grattis då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Du kan ändå få bonuset tror jag. Maila och kolla eller skicka pm till användare partypoker för säkerhets skull. Annars har du empire, samma sajt, samma bonus =) Men testa party först -ÄR det raked hands när potten når 1$ där oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Jag söker något nytt ställe som har någon enkel sign up bonus. Har spelat mkt i B2B så, dessutom är mitt standard ställe där så något annat nätverk. Flera förslag är av intresse Nätverk är inte så noga bara där är action på 0,25-0,5 där jag oftast håller till. Vad är att reka? Kör oftas 4-5 bord. Lite hjälp i djungeln uppskattas! Utöver Party har Pokerstars, Full Tilt och Prima ganska lättklarade bonusar för just din nivå. På PokerStars & Full Tilt har man ganska lång tid att klara bonuset och på Full Tilt betalas den i omgångar av 20$. En till som verkar iaf ok är Sportingbet (Boss-nätverk). De har en förmåga att ge gratispengar i tid och otid Om du orkar söka så kan du hitta en del B2B & Primasajter som ger 5-10$/€ gratis för registrering och t.ex 20€/100VIP bonusar. B2B-bonusarna ger inte mycket pengar men 25-30€ för 100VIP är svårt att slå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 -ÄR det raked hands när potten når 1$ där oxå? Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Tack för alla tips! Uppskattas! Tycker det är svårt när man är van vid ett nätverk med vip system. Ska kolla på dom ni nämnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 -ÄR det raked hands när potten når 1$ där oxå? Alla potter där det tas rake oavsett nivå. Gjorde min första mest i 5/10c FL och då får man knaga ett bra tag. På några snäpp högre nivåer lär raken tas ut på lite större pot än 1$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 För att jag ska kunna ställa bonusar mot varandra... har i princip enbart spelat på olika b2b sidor i 2 år, så säg att man får 100vip mot 10 euro på en B2B site, är det då en lätt, medel eller svår bonus? Hoppas ni fattar hur jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts