Gå till innehåll

PRG: Sit And Go End Game Tool

Recommended Posts

Postad

Jo, har läst igenom allt flera gånger. Har inte ändrat något i min Partyklient överhuvudtaget så det kan inte ha med någon mod att göra. Mailade nyss supporten så jag väntar ivrigt på svar därifrån.

Postad

det läser inte alls av spelet medans du spelar, för övrigt är det bara o ladda ner o prova demon om det nu inte till och med är gratis?, ganska tidsödande att sitta o plita in korten för hand under spelets gång, men bra för att lära sej EV i vissa situationer som man kan hamna i

Postad
det läser inte alls av spelet medans du spelar, för övrigt är det bara o ladda ner o prova demon om det nu inte till och med är gratis?, ganska tidsödande att sitta o plita in korten för hand under spelets gång, men bra för att lära sej EV i vissa situationer som man kan hamna i

Du verkar vara ganska säker på din sak, så det som står på deras hemsida stämmer inte enligt dig eller? De som har postat på forumet, ljuger de?

Postad
Köpte premium versionen nyss men får det inte att fungera :( Programmet hittar borden men vill inte se mina hålkort. Nån som har fått det att fungera?
Jo, har läst igenom allt flera gånger. Har inte ändrat något i min Partyklient överhuvudtaget så det kan inte ha med någon mod att göra. Mailade nyss supporten så jag väntar ivrigt på svar därifrån.
Premiumversionen läser visst av medans man spelar. Standardversionen gör dock inte det.
Har du fått det att fungera nu då?

OT: Malmberget! Där har jag spelat ishockey - någon gång i början på 80-talet! Vi vann den cupen minns jag. Final mot Kiruna AIF. 8-)

Postad
Några som köpt och delat än? Funkar det? Anar oråd för det här med att dela då det liksom är lite för bra för att vara sant.

Ja, jag har köpt det men dock inte fått det att fungera ännu, väntar på mail från supporten. Tycker tyvärr att programmet ser väldigt B ut på något sätt

:( Men återkommer med en recension när jag får det att fungera (om jag får det att fungera d.v.s.) :rolleyes:

Postad
Har du fått det att fungera nu då?

OT: Malmberget! Där har jag spelat ishockey - någon gång i början på 80-talet! Vi vann den cupen minns jag. Final mot Kiruna AIF. 8-)

Tyvärr inte :( Åhå, då menar du säkert Malmcupen, den var riktigt stor på 80 och 90-talet! :) Har själv spelat den flera ggr! 8-)

Postad
Några som köpt och delat än? Funkar det? Anar oråd för det här med att dela då det liksom är lite för bra för att vara sant.

Eftersom många pokerspelare har både en laptop och en stationär så är det många pokerprogram som har den featuren.

Postad
Eftersom många pokerspelare har både en laptop och en stationär så är det många pokerprogram som har den featuren.

I så fall är det ju skitbra! Jag kan ju inte sånt här med datorer och program och så men då skulle det alltså inte vara nåt problem att dela med mannen på andra sidan Östersjön alltså?

Förresten, jag har en laptop och en stationär med PO på båda....jag kanske är pokerspelare trots allt! Eller kanske inte....

Postad
Är det bara realtids-funktionen som inte funkar eller? Du har köpt det själv va, inte delat med någon?

Yes, det är just det som inte fungerar i övrigt verkar det inte vara något trassel. Och ja, jag har köpt det själv. Blähhh inget svar från supporten ännu heller :(

Postad

Update: Börjar få ett ordentligt oseriöst intryck av företaget bakom programmet. Det har gått över 24 h sen jag skrev till dem, men ännu inget svar.

Killarna (eller tjejerna :) ) bakom Tracker, Office, PaHud osv. brukar ju vara blixtsnabba på att svara.

Postad
Låter ju inte så bra. Vad tycker du om programet i övrigt, realtids-funktionen exkluderat alltså?

Har faktiskt inte orkat testa de andra funktionerna ännu :P

Men nu har jag fått svar på mitt mail där jag frågade om varför jag inte fick det att funka på Party:

" There has again been big modification on partys client on last update.

I have to rewrite some code to make screen reading work again. As this

code has to be tested it will take some time. I'm quite sure, that new

version is available at weekend."

Bara att vänta alltså :cry:

Postad
Det hade ju varit schysst om dom talat om (dvs skrivit ut på sidan) INNAN du köpte att det inte funkar på Party! Skandal!!! :evil:

Mmm, håller med dig helt och hållet. Varning utfärdad för nissarna bakom det här programmet :evil:

• 2 weeks later...
  • 3 months later...