Gå till innehåll

FiskensDagbok


Hampus90

Recommended Posts

Jag vann för ca. 3 månader sen 2$ på en forumsfrirulle på FTP, dessa 2$ blev efter mycket möda och stort besvär 150$. Denna grymma upphämtning(enligt mig iallafall) lyckades jag sumpa på en kväll genom att tilta ner mig till 5$ och så har jag hållt på sedan dess...byggt upp bankrullen för att sedan sumpa allt och behöva börja om!

 

Anledningen till att jag startat skriva är att jag har hört många av er klaga över alla fiskars skandalöst dåliga spel och undrat vad som rörde sig i huvudet på dem....Ni kan tacka gudarna era böner är svarade: JAG är näligen en av de största fiskarna på fulltilt!

 

Jag tänkte därför berätta för er om hur vi "donkeys" verkligen tänker!

 

 

Mitt användarnamn på Fulltilt är för övrigt: hampus90

 

Jag är 18 år och pluggar på gymnasiet...hampus heter jag och 9 är mitt turnummer men hampus9 var upptaget därför blev det hampus90

 

Mycket nöje!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAAHH..Jag får DAMP!!!...Sömnproblem legat o försökt sova i tre timmar nu men hela världen har bestämmt sig för att jävlas med mig: Klockan tickar för högt, vinden blåser för högljutt och värst av allt jag är pigg som om jag just badat i en isvak!!

 

Det är väll bara att vänta på att blixten ska slå ner i datorn och totalkvadda den!!

 

Vilket iochförsig inte vore så illa då det skulle hålla mig borta från ett visst kortspel!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nere på 7$ efter sjuktilt igår natt...felet är klockjävelns höga tickande hade30$ när jag började....åkte ut först i 2 5$ Sng efter kamikaze bluffar där motståndarn inte kunde kasta sitt botten eller mellan par... Sedan förlorade jag 13 med KK på Floppen A 5 J inga flushdrag!!!

 

Skulle dratt ur kabeljäveln ur datan om det inte hade varit frirulle idag!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...