Memory Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 potknappen, vilket dåligt påfund missklick? Citera
urmy Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 nl200 har blivit rätt grindigt. är ett gäng regulars som inte har överbra stats men som sitter och sänker värdet på alla sina 6-8bord. fisken är jobbigare också än på andra siter. klickar på potknappen hela tiden. visst är ju inte så svårt att exploatera men satan vilka swings man får när det går dåligt. Sorry heltok Nej men nl200 är fiskigt tycker jag, skörde lite nl400 också och motståndet där var ju nästan pinsamt. Alla som säger att everest inte är fiskgit, har isf inte sett fisk Citera
b0bb4n Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Synd att jag inte tål klienten lirade va 5k händer där sen gav jag upp. Seg klient. Men kanske tar en titt igen sen men då blir det lira 6+ i bord annars blir man fan uttråkad. Sen tyckte jag dom flesta var sjukt dåliga nån hade 70% vpip å 0% prf på ca 160 händer. Citera
heltok Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Sorry heltok Nej men nl200 är fiskigt tycker jag, skörde lite nl400 också och motståndet där var ju nästan pinsamt. Alla som säger att everest inte är fiskgit, har isf inte sett fisk jag har kört på många nätverk senaste månaderna. det finns fisk på andra ställen också. ongame, ipoker, party, stars är rätt fiskiga de med. prima är inte helt fel det heller. börjar bli mycket jämnare mellan nätverken, hajjarna verkar byta site snabbare än förr så det blir en jämvikt rätt snabbt. så fort någon site kör någon reklamkampanj och fisken börjar trilla in så några veckor efteråt kommer hajjarna och fixar till fiskar/haj-ration. finns ju lite andra faktorer som hög rb, bra klient, bra kundservice etc som gör att det blir mer haj på vissa siter, men känns som att värdet i att spela på olika siter är rätt lika. Citera
baller Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 missklick? Absolut inte, men alla betknappar gör "fisken" bättre än vad de egentligen är... Att veta att man skall beta en viss summa är kunskap som normalt är viss edge, men när det finns bet pot, bet half pot (siterna tycker säkert det är bra eftersom en del fisk förvandlas till något bättre spelare och därmed överlever längre = mer rake) osv tex plo, skulle inte betpot knappen finnas där skulle många fler underbeta händerna... Citera
brut Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Ett tips är ju att flertablande TAG grinders har stora problem med duktiga LAG spelare som nänts i en annan tråd, mot såna spelare blir ju TAG:arna fisken. Så är det ju men då måste man ju vara duktig och tänka lite. Sedan så om TAG inte tiltar så tar det ju så lång tid att vinna pengar av dem Citera
The__muse Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 haha rtard alert! Är inte förvånad att du är för dum för att se den....... Citera
duoflow Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Har testat Everest ett tag nu, lirar NL50 SH. Jag tycker det verkar vara sjukt söndergrindat. Sitter sällan med mindre än 3-4 nötare per bord. De är iof inga svåra motståndare, håller hårt i överparen osv, men det blir taight tråkigt spel och små potter. Spelade på Ladbrokes innan och då satt man högst två hajar i par per bord. Sen drar ju fisken ut nått så oofantligt också, vet inte hur många runner runner jag stött på under en och samma session. Nuff said thats my opinion... Citera
jello Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 NL1000 är i princip förstört stora delar av dygnet. Kan vara riktigt bra värde vissa tider, men alltsom oftast är det 3-4 grinders på borden. Citera
Pokershark Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Fiskigt? Mkt möjligt men skiten e fan riggad, har aldrig sett så mkt utdragningar sen tiden på b2b. Sätter aldrig mer min fot på den riggade skitenom ni inte märker det e ni fan tröga lol vad var det vi sa?! Håller du fortfarande dina 40bb/100 händer trots att du inte är en pokergud? Citera
BONNJOE Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 everest är lika fiskigt som alltid Citera
E001 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Hur många av er som klagar på att Everest enbart är fullt av tajta grinders, faller själva in i den kategorin? Citera
jello Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Hur många av er som klagar på att Everest enbart är fullt av tajta grinders, faller själva in i den kategorin? Förmodligen de flesta, men vad har det för relevans? Citera
tetris Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Jag tycker värdet fortfarande är oerhört bra på everest poker. Liknande värde på NL100-400 är svårt att hitta på andra siter, dock får man vara beredd att spela mot mycket shortstacks, har du svårt att hantera det är kanske inte everest en site för dig. Med lite table selection är det forfarande en guldgruva och man kan ju faktiskt undvika vissa spelare. Citera
edsf Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Är inte förvånad att du är för dum för att se den....... Jag är inte förvånad att du tror att det är riggat, herr "jag snittar 40BB/100 i LÄNGDEN på att multi-borda NL50, jag är proffs" Citera
teddybeahr Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Äsch, värdet är jättedåligt på everest, gör er inte besväret att ta er dit Citera
Ludas Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Har aldrig spelat på Everest men det vore kul att se om det är fiskigare än vad Unibet är. Bytte nyligen dit från Full Tilt och shit(!) vilken skildnad. Trodde inte det fanns sånt spel men det är tur det. Har spelat upp mina 250$ till ca. 440$ på tre dagar ungefär vilket inte är speciellt ovanligt kanske men ni skulle sett händerna jag vunnit... Aldrig mera FTP kan jag bara säga. Någon som har spelat på både Unibet och Everet som kan ge en jämförelse? Citera
Zyr Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 NL400 på everest är nästan helt söndergrindat, massor av tightapor som hittat dit i mars.. sen är rejken cp-hög pga. man nästan alltid är 4-5 vid borden och cappen alltid är $3 (går inte ner mot $1 som andra sajter har) lägg sen på 0% rb o 30% skatt Citera
Ludas Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Vilken nivå ligger det mest fisk om man kollar från 25$NL till 200$NL? Vid vilken tid är dest som mest värde på borden? Jag har precis reggat mig och måste börja hitta mig till rätta i klienten. Citera
The__muse Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 lol vad var det vi sa?! Håller du fortfarande dina 40bb/100 händer trots att du inte är en pokergud? 40bb var på 50 nl, spelar 100 nl och ligger väl 20-30bb100hd där om du vill veta . Bara eveverst jag backat på p.g.a tidigare nämnda anledning! Citera
heltok Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Vilken nivå ligger det mest fisk om man kollar från 25$NL till 200$NL? Vid vilken tid är dest som mest värde på borden? Jag har precis reggat mig och måste börja hitta mig till rätta i klienten. nl25. sedan blir det mindre och mindre fisk för varje nivå. mest fisk europeisk eftermiddag-natt. Citera
The__muse Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Jag är inte förvånad att du tror att det är riggat, herr "jag snittar 40BB/100 i LÄNGDEN på att multi-borda NL50, jag är proffs" Lilla nolla var fick du luft ifrån, något stämmer inte med everst precis som b2b nätverket! Jag är mycket förvånad om inte fler spelare märkt det annars gillar sidorna väl bara inte min ip-adress. Har jag sagt att jag är proffs, min största inkomst är från pokern och jag räknar med att vinna så i viss mån är man ju iaf semiproffs då. Sen att 20-30kr)mån är växelpengar för vissa grinders utan liv är en annan sak. Jag spelar 15-20h vecka och är alldeles för snygg för att lägga mer tid! Ska till Las Vegas om en vecka nu och busta feta turister medans du sitter och maler dina 25nl bord! Citera
MJ Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Lilla nolla var fick du luft ifrån, något stämmer inte med everst precis som b2b nätverket! Jag är mycket förvånad om inte fler spelare märkt det annars gillar sidorna väl bara inte min ip-adress.Har jag sagt att jag är proffs, min största inkomst är från pokern och jag räknar med att vinna så i viss mån är man ju iaf semiproffs då. Sen att 20-30kr)mån är växelpengar för vissa grinders utan liv är en annan sak. Jag spelar 15-20h vecka och är alldeles för snygg för att lägga mer tid! Ska till Las Vegas om en vecka nu och busta feta turister medans du sitter och maler dina 25nl bord! Du är cool och min idol. Citera
Recommended Posts