Irving Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Hej! Vill börja spela på FullTillt efter att tidigare ha traskat runt på några andra pokerrum. Alla ställen jag tidigare spelat på har haft möjligheten att göra uttag direkt till mitt visa kort. Hur ska jag smidigast lösa detta problem? NETeller är inget alternativ jag vågar mig på efter att företagsledningen har blivit åtalade (ialf några av dom) samt alla problem som folk, både europer och amerikanare har med NETeller. De två återstående alternativen är då ePassporte och Click2Pay. Någon som har erfarenhet av dom? Har sökt på forumet men inte hittat tillräckligt bra svar. Skulle gärna sätta in pengar med mitt VISA direkt till fulltillt, kan det ge problem med ovanstående företag? Ser också gärna att FullTillts representant kan komma med lite info om vad som skulle kunna passa mig bäst. Tacksam för svar! Citera
Kallekula19 Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Hej! Vill börja spela på FullTillt efter att tidigare ha traskat runt på några andra pokerrum. Alla ställen jag tidigare spelat på har haft möjligheten att göra uttag direkt till mitt visa kort. Hur ska jag smidigast lösa detta problem? NETeller är inget alternativ jag vågar mig på efter att företagsledningen har blivit åtalade (ialf några av dom) samt alla problem som folk, både europer och amerikanare har med NETeller. De två återstående alternativen är då ePassporte och Click2Pay. Någon som har erfarenhet av dom? Har sökt på forumet men inte hittat tillräckligt bra svar. Skulle gärna sätta in pengar med mitt VISA direkt till fulltillt, kan det ge problem med ovanstående företag? Ser också gärna att FullTillts representant kan komma med lite info om vad som skulle kunna passa mig bäst. Tacksam för svar! Själv har jag använt neteller i 2 år o aldrig haft ett problem o aldrig hört någon annan ha det heller. Att amerikanarna har det nu har ju inget med oss att göra. Själv tycker jag neteller e bra, går snabbt att själv föra över pengar till mitt neteller kort o sen plocka ut stålar på bankomaten, enda negativa e väll att det e en del valuta kostander då man ska ta ut, annars e jag helnöjd med neteller. Citera
Full Tilt Poker Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Vi stödjer i dagsläget inte uttag direkt till Visa-kort. Detta gör att man måste använda en annan väg för att ta ut sina vinster. Problematiken med Neteller är i dagsläget något som endast gäller amerikaner. Jag har fått förfrågan tidigare via PM och inga av dessa har haft några som helst problem med sina uttag. Är Neteller helt uteslutet finns det även andra val i form av ePassport, check, Click2Pay. Mvh Full Tilt Poker Citera
dr_kvist Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Ni har inget sammarbete med moneybookers på full tilt? Citera
tobias123 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Ni har inget sammarbete med moneybookers på full tilt? det skulle vara en bra ide om dem nu skulle fixa ett sammarbete med mooneybookers, har mailat dem om det, =) Citera
Beckham Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Vi stödjer i dagsläget inte uttag direkt till Visa-kort. Detta gör att man måste använda en annan väg för att ta ut sina vinster. Problematiken med Neteller är i dagsläget något som endast gäller amerikaner. Jag har fått förfrågan tidigare via PM och inga av dessa har haft några som helst problem med sina uttag. Är Neteller helt uteslutet finns det även andra val i form av ePassport, check, Click2Pay. Mvh Full Tilt Poker Går det att få pengarna insatta på bankkontot genom wire transfer lr liknande lr måste man ta ut till neteller lr liknande program? Citera
fiddski Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 funderar också på att börja spela på full tilt men det är ju lite surt att man inte kan ta ut till sitt VISA. Hur fungerar check? Går det snabbt och smidigt, är det nån som haft problem med det? Har noll koll på vad är, så den som har tid får gärna förklara lite om det. Citera
Tokstolle Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 ett svar på ovanstående frågor uppskattas! Citera
mysiskatten Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Man undrar ju varför de inte betalar ut till bankkort? när deras största konkurrenter erbjuder det, tänker då mest på Pokerstars som också har Amerikaner sin sida och typ lika många spelare. Citera
Full Tilt Poker Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Vi tittar ständigt på nya möjligheter för uttag och insättningar. Jag tar till mig av all er feedback som jag sedan jobbar vidare på internt. Visa-uttag är en av dem. Vad gäller banköverföring är det möjligt vid större uttag. Om intressant PMa då mig. Full Tilt Poker Citera
Sideshow Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Rekommenderar att du använder Neteller ändå, så länge FTP inte skickar till VISA så är de Neteller som gäller. Det enda negativa med Neteller är ju att deras växlingskurs ligger typ 15 cent under marknadsvärdet Citera
Tokstolle Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 vad räknas som ett "stort uttag"? Citera
JohnH Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Jag vill också veta vad som är mycket pengar och vad det finns för omkostnader att plocka ut. Jag har en slant på kontot men har degat in via visa. Mitt neteller har jag eurosar på så om jag vill ha tillbaka deg till kronor så blir det inte direkt någon bra affär. Citera
Recommended Posts