Gå till innehåll

Avsnitt tre


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mycket bra intervju med MW. Iofs är mannen helt självgående, men ni ställde bra frågor och maken till uppriktig människa får man leta efter. All heder till Westerlund.

 

Programmet blir bättre och bättre. Ni verkar mer avslappnade, ffa Ola och jag ser med stor tillförsikt fram emot nästa program.

 

Förslag: William och Mohammad i samma program skulle vara intressant...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa avsnittet hittills. Den uppblåste klonkaren i förra programmet var ingen höjdare... Westerlund var däremot lite rolig.

 

Sen kan det ju lätt bli tjatigt om Othello ska säga "det var hårda ord!" efter handanalysen varje gång. Med tanke på att ni väljer ut situationen för att den var felspelad så är det ganska dumt att förvänta sig nåt annat än hårda ord.

 

Nån vars spel man faktiskt respekterar vore kul att se i intervjustolen. Nu är ju den listan inte lång, förvisso, men ändå.

 

De "fem snabba frågorna" suger för övrigt. QQ eller AK? Herregud vad intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

återigen tack för ett väldigt bra program..westerlund är en riktig profil..som inte verkar va blyg för att berätta diverse skrönor/historier..tyvärr när han hade fått upp ångan där o berättat om sin vecka då han tiltade bort 6 mille på blackjack avbryter ni honom för de där onödiga fem frågorna.. tycker ni kunde följt upp där med lite stödfrågor under berättelserna och även följdfrågor..för det känndes som det där bara var en promille av vad han var sugen på att slänga ur sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

återigen tack för ett väldigt bra program..westerlund är en riktig profil..som inte verkar va blyg för att berätta diverse skrönor/historier..tyvärr när han hade fått upp ångan där o berättat om sin vecka då han tiltade bort 6 mille på blackjack avbryter ni honom för de där onödiga fem frågorna.. tycker ni kunde följt upp där med lite stödfrågor under berättelserna och även följdfrågor..för det känndes som det där bara var en promille av vad han var sugen på att slänga ur sig

 

Håller med där, kändes riktigt kallt att bara avbryta det hela, det är väldigt intressant och dedt går att dra lärdom av att höra en insiktsfull person berättar om spelproblemen, vissa kanske inser att dom har det själva med mera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tro mig, jag ville inte avbryta intervjun, jag hade kunnat göra ett tretimmarsavsnitt. Men vi har bara en viss tid och den är schemalagd rätt hårt, så de sista två minuterna i intervjun är jag snudd på döv på mitt högra efter att kontrollrummet med viss emfas noterat att vi är på väg att dra över tiden. Vi får bjuda in gentlemannen igen vid ett senare tillfälle och prata mer med han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mikael W! Vilken personlighet! Låt karln bli ett stående inslag i er show. Något i stil med veckans Westerlund.

 

Klart bra intervju. Dock en del funderingar:

1) Hur kan man spela poker mot varandra om man inte sitter vid samma bord (Ola och Micke)?

2) Situationen på Bahamas när motståndaren betade hårt istället för att checka kunde ju vara ett vilseledande spel eftersom check med en triss är så uppenbart...men Micke läste säkert sin motståndare rätt, jag säger inte emot. Bara en fundering.

 

Micke W, hur go som helst. Bäst hitintills.

 

I övrigt om programmet tycker jag redan det börjar bli lite småtrist. Det är intervjudelen som är rolig/intressant. Handanalys är helt ok men fråga Ola och fem snabba kan vi vara utan. Bokrecension, nja jag vet inte men det är väl ok antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni anar inte hur glad jag blir när jag läser vad ni skrivit :)

 

Det är när man läser sådant här som man verkligen

känner för att göra mer sådant här.

 

ÅTERIGEN, Tack för alla snälla saker ni skriver.

 

Och blir jag tillfrågad igen så ställer jag naturligtvis upp igen

efter att ha läst detta.

 

Själv var jag mest förundrad över hur otydligt jag själv tyckte

att jag pratade.

 

Men det verkar ju inte ha stört så många av er och det

glädjer mig oerhört.

 

Lycka till med pokern

 

/ Mikael Westerlund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...