slashyboy Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 En kompis till mig satte nyligen in en salnt på pokerstars, han har nu plussat en del och tänkte ta ut en summa. Då fanns det som en alternativ neteller eller check, ngn som känner igen detta?kan man inte ta ut emd visa där fast man satt in med det? Citera
Ekstrom Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Jag tror att man måste ta ut minst 100 dollar, maila supporten eller PMa representanten här på forumet Citera
aminking Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Joo, på pokerstars kan du dra ut med visa, med dock samma utbetalnings sätt måste du använda som du satt in pengarna med! men om din kompisar använde visa är detta nog inga problem... kontaka support ! Citera
PokerStars Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Tjena, Pengar insatta med VISA går finfint att ta ut på samma sätt, min $100 max $2000. Har du gjort en Neteller insättning går det också bra att ta ut pengar den vägen. Har du några problem så återkom, när det gäller uttag så kan det ibland kännas lite brådis då kan du vända dig till support@pokerstars.com så får du hjälp direkt. Mvh PokerStars genom Johan Citera
pettaN_- Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 lånar tråden lite, varför tar det ~72h för mig att ta ut från stars då det tar max 5min för min kompis? tål att tilläggas är att det är till neteller Citera
gulpfisk Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Det skulle tydligen ta 72 h för mig också, fast den första cashouten kom direkt in på neteller. Vrf händer detta? Citera
RutsDC Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Du får ut en summa exakt lika stor som din senaste insättning direkt. Överskjutande del, om det finns någon, tar lite längre tid att komma in på ditt konto. Citera
Recommended Posts