Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jag har inte hört talas om någon som träffat Hjort och tyckt om honom. FYP Citera
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Du är för söt. Vet, tycker frugan med . Citera
Hjort Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 FYPDu borde nog hitta ett nytt trick, FYP börjar bli lite gammalt. Särskilt om det är helt utan humor. Citera
Santa_Bege Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Det verkar som att Ken är ett pr-geni och lyckas åtnjuta en stor publik vad han än föreätter sig att göra. Nej, folk är bara dumma i huvudet. Han är inte mer geni än Dan Glimne. Som vanligt rycker du ut bitar ur en hel skrivelse och lyckas förnedra "alla". Hjort, jag gillar faktiskt din analytiska sida och framförallt att du har koll på det mesta, vilket gör dig till en lysande argumentatör. Dock har du lagt för mycket betoning på de tre första bokstäverna. En smula mer ödmjukhet och du har min respekt. Så där sprack det. I Pokern verkar han ha hälften mot sig som tycker han är dryg, översittare och korkad. Den andra hälften gillar hans stora ego, provokationer och framåtanda. Det där stämmer inte. Dels att hälften skulle tycka om honom och dels att han skulle ha framåtanda. Klubben i Stockholm gick ju inte skitbra i hans regi direkt. Du kanske har massa underlag för ditt uttalande. Jag har det inte och skriver att det är vad jag tror, känner etc, via media och diverse forum. Däremot håller jag med om "framåtanda". Jag kom helt enkelt inte på något bättre ord, jag ville uppnå balans i vägningen. Nu skall jag pimpla lite rödvin och se på andra åket i slalom. Så om det blir flamewars nu kommer jag inte medverka i det förrän imorgon. Citera
MrZingo Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Hur fan kan man jämföra ett spelgeni som Dan Glimne med en nobody som Ken????? Och ja Glimne är ett spelgeni (Drakborgen någon?). Han är en titan jämförelse med de flesta här, nej inte bara en titan, utan en Gud banne mig. Glajmen 4 God! Sen att hans pokerkunskaper inte ligger i paritet med vad folk först trodde om dem, det är en annan sak. Ber om ursäkt att jag hamnade lite off topic....men att jämföra Glimne med Ken visar på brist på verklighetsförankring Citera
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Du borde nog hitta ett nytt trick, FYP börjar bli lite gammalt. Särskilt om det är helt utan humor. Men det är ok när du gör i andras, eller hur. Håller för övrigt med Santa_Bege i hans första kommentar om din ödmjukhet. Citera
Hjort Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 En smula mer ödmjukhet och du har min respekt. Så där sprack det. Är väl tur att jag inte postar för din respekt då. FWIW så tar jag inte mig själv på särskilt stort allvar. Det som stör mig med sånt här är att någon som jag betraktar som en brottsling och rent ut sagt dålig människa hyllas. Hur fan kan man jämföra ett spelgeni som Dan Glimne med en nobody som Ken?????Jag håller med om att det inte var särskilt rättvist. Glimne är betydligt mer kreativ och mindre av ett svin. Men det är ok när du gör i andras, eller hur.Ja, jag är rolig eller träffande. Dessutom varierar jag mig. Citera
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Ja, jag är rolig eller träffande. Dessutom varierar jag mig. Jo det e sant. Negativitet, destruktivitet och nervärderande, det varieras dina inlägg av. Citera
Hjort Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jo det e sant. Negativitet, destruktivitet och nervärderande, det varieras dina inlägg av.Right, feel free att glömma bort de cirka 5000-8000 inlägg jag lagt på att förbättra folks spel för att jag tycker det är kul. Citera
Killeralfa Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Undrar hur detta kommer att mottagas av publikum efter hans skumraskaffärer? Hans kommenterande i femman har man ju änna överseende med eftersom det gjordes innan avslöjandet. http://aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,1002300,00.html 0 repekt för Ken...han bara gnäller över alla bad-beats han haft... Citera
FiSherman63 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jag har förövrigt inte hört talas om någon som träffat dig och tyckt om dig. Vad säger det? Det säger att du inte träffat särskilt många som träffat mig. Exakt. Inte en enda faktiskt (vad jag vet). Alltså var det jag skrev en rejäl portion goddag yxskaft. Samma sak gäller det du skrev om Ken. Jag har å andra sidan träffat en massa människor som träffat Ken och tyckt illa om honom redan innan hans fuskeskapder. Jaha, säg det då. OT: Du kanske tolkade mitt inlägg som att jag har något emot dig? Det är isf en feltolkning. Möjligen är din "besatthet" av Ken lite smått tröttsam, men thats about it. Citera
Santa_Bege Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Är väl tur att jag inte postar för din respekt då. FWIW så tar jag inte mig själv på särskilt stort allvar. Det som stör mig med sånt här är att någon som jag betraktar som en brottsling och rent ut sagt dålig människa hyllas. Paus i vinpimplandet. Grattin Anja. För övrigt kan jag rekommendera Heroes, en yppperligt bra tv-serie! Hjort, jag tycker du skall ta dig på allvar, det är ändå ditt liv. Det som stör dig är något som jag aldrig skrivit eller sagt. Men det är trevligt att se att du betraktar något och lämnar stadiet där du säger "sanningen och intet annat än sanningen". God natt! //Fyllo Citera
Kalven Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ken är en färgklick i en annars tråkig proffsuppsättning till pokermiljonen. Citera
Emilio Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Lennard kommer långt för att han är karismatisk och bra på att tala. Citera
all_ur_horses Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Lennaárd kommer långt för att han är en fuskare och bra på att fuska. FYP Citera
pettaN_- Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ken är en färgklick i en annars tråkig proffsuppsättning till pokermiljonen. Håller med till fullo! Citera
Sylwester Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Håller med till fullo! Nästa säsong: http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/fugitives.htm Sickna färgklickar! Citera
eastfeet Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ken är en färgklick i en annars tråkig proffsuppsättning till pokermiljonen. Va? Aha, du har aldrig suttit på samma bord som Ryssen (Albertsson), brukar bli underhållning ifall =) Citera
Fudge Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Visst har Ken varit med om skumma affärer.. Men självklart gör han PM mycke mer intressant! Även om man "gillar" honom lr inte.. Se bara vad han gör för Poker(programmet).. Citera
ibmachine Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Blev det verkligen bevisat, Kens fuskplaner? Jaja, jag dyrkar också pokerproffsen som sagt att dom tror att de va så, men bevis? Öm fot kanske här, men skvaller på pokerforum... för mig är det lite som om nåt står i Aftonbladet/Expressen, sanningen är troligen tvärtom! Citera
MrZingo Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ja det är bevisat Allt finns att läsa om på prosharks, där de intervjuat de påtänkta offren Citera
ibmachine Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ja det är bevisat Allt finns att läsa om på prosharks, där de intervjuat de påtänkta offren Nu vill jag inte bli nån Kenkramare här men som sagt - "pokerproffsen har sagt att dom tror att de va så, men bevis?" Nä förresten, glöm att jag sagt nåt, jag vill inte försvara Ken mot alla... att jag aldrig kan hålla käft... Citera
Legato Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Nej, folk är bara dumma i huvudet. Han är inte mer geni än Dan Glimne. Det där stämmer inte. Dels att hälften skulle tycka om honom och dels att han skulle ha framåtanda. Klubben i Stockholm gick ju inte skitbra i hans regi direkt. Inget intresse av att ta ställning i sakfrågan, men att Klubben gick dåligt medan Ken var inblandad är faktiskt helt felaktigt... När Klubben startades lyckades man ta i princip ALLA Kortoxens medlemmar "över en natt", och Klubben gick bra och var välmående den tid Ken var engagerad där. Klubbens nedgång kom först senare när Sviten växte sig stort och Ken sedan länge hoppat av Klubben. Citera
Recommended Posts