mr_Zelcko Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag hade tänkt att bonushora lite granna, och jag undrar bara om jag tjänar på att använda mig av NETeller pga. deras avgifter. Jag ska göra insättningar på 100$ och inte mer. Sen när jag är klar me bonusen på den sidan skyfflar jag över det till nästa... Vad är då bäst? Om jag sedan vill ta ut pengarna till mitt VISA-kort Tror ni att jag tjänar på anvädna mig av NETeller eller vanlig insättning från mitt VISA Skulle vara snällt om nån förklarade Fördelar och ev. nackdelar med de båda sätten. Citera
hobbq Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Avgifter från neteller kommer bara när du tar ut till "vanligt" bankkonto. Neteller är perfekt för att t.ex. bonushora då du inte får några transaktionskonstnader när du flyttar mellan massa olika sidor. Citera
spinner Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Neteller brukar gå lite snabbare också, i alla fall för mig... Vet inte hur det är med andra banker/konton etc dock. Citera
JoeFalk Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Om du ska skyffla pengar mellan sidor är neteller ett grymt snabbt alternativ att ta ut ifrån sidorna till. Sidornas bank uttag brukar vara mkt segare... Citera
mr_Zelcko Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tack för svaren, nu blir det garanterat NETeller jag använder mig av. Citera
Recommended Posts