Gå till innehåll

erm jag tror att jag har att problem...

Recommended Posts

Postad

nar jag blir tiltad sa blir jag som hulken...tog just sonder andra stolen..

nar jag far otur, speciellt nar jag spelar hu och jag losar sa blir jag helt javla galen...finns det andra som ar lika sjuka?

vet inte hur jag kan bota detta...jag ar verkligen ingen valdsman kille vanligtvis...valdigt lugn och sa...

grannarna maste tro att jag ar sjuk i huvudet och dem har nog ratt.

Hjalp kanske?

psykologen kanske har nagra tips? lol

Postad

Psykologen ger aldrig tips, bara drygheter.

Jag håller med dig. HU är väldigt triggande för våldsamheter. Är precis som du väldigt lugn utanför pokern men känner iaf någon gång i veckan ett starkt behov efter att slå hårt/kast hårt med något eller mot något.

Mental förberedelse bör nog kunna förändra detta.

Postad

Tur inte internetpoker fanns för 10-15 år sen på detta sätt.... Hade inte haft en hel möbel då, ny dator var o varnnan månad hade det blivit oxå säkert :). Hade lagom kort och explosivt humör på den tiden. Men det verkar som att man lugnar sig med åren. Nu vid 34 års ålder blir det ett knytnävsslag i bordet och ett par väl valda ord.... Sen så fokuserar man på nästa spel.

Postad

alltsa normalt sa sitter jag och leker med pokermarker och nar jag blir bad beatad sa brukar dem vanligtvis flyga ner pa golvet med full kraft, det brukar lugna ner mig.

Men jag maste saga att jag har just sovit pa det och jag kan inte saga vem jag var tva timmar sedan..

slog pa allt och tog sonder stolen bara sa dar..

Naja, att sluta med pokern tanker jag inte gora men jag maste nog starkt overvaga att inte spela for mycket HU..

det verkar helt enkelt som att jag inte klarar av att forlora...

helt enkelt sagt har jag nasta aldrig kant sadan ilska over nagot som jag ibland kanner vid datorn nar jag spelar poker..

Postad
alltsa normalt sa sitter jag och leker med pokermarker och nar jag blir bad beatad sa brukar dem vanligtvis flyga ner pa golvet med full kraft, det brukar lugna ner mig.

Men jag maste saga att jag har just sovit pa det och jag kan inte saga vem jag var tva timmar sedan..

slog pa allt och tog sonder stolen bara sa dar..

Naja, att sluta med pokern tanker jag inte gora men jag maste nog starkt overvaga att inte spela for mycket HU..

det verkar helt enkelt som att jag inte klarar av att forlora...

helt enkelt sagt har jag nasta aldrig kant sadan ilska over nagot som jag ibland kanner vid datorn nar jag spelar poker..

Att det är just HU du tiltar på beror säkert på att förlusten känns mer personlig och att man vill hämnas på just den där jäveln som just tog DINA pengar.

Vi har nog alla ganska mycket ilska i oss fast man inte är medveten om det. Jag har alltid varit lugn, men har märkt att när jag är riktigt full kan jag bli lite våldsammare och bråkar gärna om någon muckar gräl. Vet inte varför det är så, och det är inte något jag är stolt över.