azN- Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Jaha, blir man kung i poker nu också när man drar på sig en bad beat? http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,1000196,00.html Som vanligt Aftonbladet som inte vet vad dom skriver om, så jag blev inte direkt förvånad men fortfarande. Men det är klart, det är ju inte alla som spelar ett fyrtal till showdown, många nybörjare skulle ju folda fyrtalet (och eventuellt Glimne). Nu vet jag ju inte vad som låg på bordet eller vilken nivå han spelade på men inte fan finns det många som lägger ett fyrtal? och brukar det inte även vara så att man måste använda båda korten på hand för att få denna jackpot? Och så skulle handen minst vara fyrtal i tior, alltså lär han ju inte vara någon "pokerkung" för att han spelar tiorna (eller bättre) till rivern? (Skriver i tilt) Citera
Juggler Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 – Jag och en kompis spelar tillsammans på nätet och delar på allt vi vinner. Collusion? Citera
Snabelguy Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Bad beat jackpot på speciella bord måste ju vara en av de korkaste idéerna. Står iofs inte var han spelar men på Prima (Microgaming) där jag spelar gällde Bad beat jackpoten tidigare på alla cashgamebord. Sen ändrade de det till speciella bad beat bord. Intressant idé att sitta och spela och hoppas på bad beat. "Yes!!! Jag har fyrtal! Hoppas hoppas hoppas att nån har straight flush...." Citera
great Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 SSK SSK SSK GO GO GO... var bara tvungen att säga det... Citera
crazy99 Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Koruppta poliser Pedofila präster Belgiska monsterkossor Gå ut i krig för att skapa fred--presidenter skattepengar går åt fest--politiker miljövänliga materialister i västvärlden aftonbladetjournalister Citera
klabbisjp Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ja Aftonhoran som jag skämt samt brukar säga förstår verkligen inte hur mkt slit och tårar det krävs för att bli poker kung. Citera
Raimo Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ja Aftonhoran som jag skämt samt brukar säga förstår verkligen inte hur mkt slit och tårar det krävs för att bli poker kung. Är du journalist? Jag bara skämt ade Citera
chrissy Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 vilken sida har sån hög bad beat jackpot? Citera
kompiserik Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ta reda på det och hans användarnamn så kan du garanterat få nöjet att ta tillbaka pengarna från den dära "stjänrnan". Vilken idiot går ut i Aftonbladet och avslöjar att han fuskar? Citera
ebisumaru Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ta reda på det och hans användarnamn så kan du garanterat få nöjet att ta tillbaka pengarna från den dära "stjänrnan". Vilken idiot går ut i Aftonbladet och avslöjar att han fuskar? Han fuskade inte. Citera
KraxTheCrow Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Bad beat jackpot på speciella bord måste ju vara en av de korkaste idéerna. Står iofs inte var han spelar men på Prima (Microgaming) där jag spelar gällde Bad beat jackpoten tidigare på alla cashgamebord. Sen ändrade de det till speciella bad beat bord. Intressant idé att sitta och spela och hoppas på bad beat. "Yes!!! Jag har fyrtal! Hoppas hoppas hoppas att nån har straight flush...." Så om jackpotten gäller på alla bord så hoppas man INTE på att sitt monster spricker och man cashar in 1.4 mille?? Citera
illerrre Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 vilken sida har sån hög bad beat jackpot? Party har haft mycket högre än så Citera
Recommended Posts