Max Cady Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Läste i en anna tråd angående vilken site man skall välja när man vill spela SnG's. Någon kläckte superidén med en FAQ gällande SnG's på de olika siterna/nätverken! Tänkte att vi i denna tråd kunde skriva ner önskemål till en sådan så att den som i framtiden vill ta tag i detta har det lite "bäddat" för sig! Önskemål som FAQ'n ska innehålla (utan inbördesordning): Nätverkstillhörighet. Trafik på de olika nivåerna vid olika tider på dygnet. Rake back. Bonusar och vad som krävs för att få dessa. Möjlighet att använda PokerTracker, PokerOffice och andra relevanta program. Deposit och cashoutmöjligheter. Bra/dålig support. Cyntax Index. Denna ger en bild av strukturen. Möjlighet att spela många bord samtidigt. Är väl inte möjligt på alla siter va? Möljighet till miniview alt. ändra storleken genom att dra ner fönsterstorleken. Bra fungerande handhistorik. Och ja, det finns faktiskt siter där denna suger! Bedömning av hur bra/dåligt motståndet är. Ja, det var det jag kommer på just nu. Fyll på om ni har några tankar! Citera
Max Cady Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 Nähe, skit i't da... Citera
dj_feel Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 ja du har la fått med det mesta tycker jag. Mycket bra initativ ! Citera
Myssion Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Nähe, skit i't da... Det var ju så bra så att ingen behövde tilläggas. (Men att genomföra det är en helt annan sak, själv har jag inte ngn tid att lägga ner på det) Citera
Max Cady Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 Jag skulle kanske kunna knåpa ihop om nån site men absolut inte om många, har inte tid till det. Kanske skulle kunna få ihop nåt om SvS, Betsson och Ladbrokes. Nån/några andra kanske skulle kunna hjälpa till med några siter? I så fall vore det ju bra med en mall så alla gör likadant så är det bara att klippa ihop när det är klart. Vad säger ni? Citera
Myssion Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Jag kan iofs knåpa ihop ngt om Party. Punkt 3. kan dock bli ett problem mtp på forumets policy när det gäller rakeback. Citera
Max Cady Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 Just ja! Men, apor gillar ju bananer?! Vi får hoppa över den punkten. Om jag ska göra nåt kommer det dröja lite. Lite mycket med tenta, badrumsrenovering mm just nu. Men, det är ju inte nån brådska direkt! Citera
r3mix Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Bra initiativ, jag skulle kunna fixa Absolute Poker, men vet inte om jag har orken att göra det Citera
fiddski Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 om det finns bade shorthanded och fullring. om nu inte 2:an redan innefattar det. Citera
Kape Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag kan iofs knåpa ihop ngt om Party. Punkt 3. kan dock bli ett problem mtp på forumets policy när det gäller rakeback. Kan man tänkas få tillåtelse att bara konstatera om det serveras bananer? Sen skippar allt om hur mycket och genom vilken affe... Jag kan säkert hjälpa till med någon site men inte kring alla nivåer och alla tider på dygnet. Citera
Bluwajt Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag kan tänka mig att skriva lite om Full Tilt eller b2b, eller kanske båda Kommer dock inte vara så aktiv här närmsta dagarna, men det kanske inte är alltför bråttom. Citera
gdaily Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 1 Nätverkstillhörighet.3 Rake back. 4 Bonusar och vad som krävs för att få dessa. Att skriva om sajterna är väl inte så lämpligt - jag klarar mig gärna utan en lista på 100 B2B-skin och 70 primaskin. Skriv om de olika nätverken i stället (och då slipper du ju forumproblemet med trean också, då får den intresserade bananplockaren leta om ingång i nätet själv). Sen får man väl särbehandla skin som har egna SnG, om det finns. 4 också en sådan sak som blir omöjlig att hålla uppdaterad, det är ju inte som så att bonuserna är något som är statiskt. Däremot är det viktigt att tala om i de fall SnG inte räknas av mot en bonus (exempelvis Party). Citera
Max Cady Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Bra points Ola! Vet i nu läget hur det blir med FAQ'andet för min del. Har alldeles för dåligt med tid just nu. Jag har iallafall utvecklat det FAQ-frö som tidigare har planterats. Citera
Gahlster Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Angående Olas påpekande på punkt 4 så håller jag med. Dock kan man ju ha med "first deposit"-bonusar osv, för dom är ju ganska statiska. Citera
Max Cady Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Angående Olas påpekande på punkt 4 så håller jag med. Dock kan man ju ha med "first deposit"-bonusar osv, för dom är ju ganska statiska. Ja det var faktiskt just first deposit jag tänkte på när jag skrev punkten. Citera
valborg Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Skattefritt eller inte? Kanske inte dödsviktigt men en klart sak som kan vara med. Citera
Recommended Posts