callen Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 UPS har ju givetvis anmält lag, men hur ska vi ta ut det? Antar att fler än 4 är intresserade. Kvaltävling? Jag har för mig att Erik S skröt om sin otroliga statistik i heads up s&g förr i tiden... Citera
lodbrok Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Jag vet inte hur många som är sugna, men en plats måste ju vikas åt ordförande i föreningen. jag tycker att vi i sann demokratisk anda låter mig välja ut laget beroende på vilka jag tycker är trevliga att hänga med annars får vi väl ha kval Citera
buckshot Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Lodis skrev ju nyss lite om det i klubbmeijlet. Skulle ta upp det på söndag tydligen. Citera
buckshot Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Haha där var man 3 minuter för seg Citera
Supersweed Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Jag är sugen! Låter mkt kul med en H2H Cup! Vilka som nu än åker måste UPS Dominera! Citera
drc Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 sorry grabbar, det blir jag, Lodis och två 19-åriga tjejer som blir medlemmar på Söndag. Vi skiter i turneringen och kör två headsup möten på stadshotellet i örebro istället. Samma pris som för turneringen Citera
lodbrok Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 hehehe det är nu spikat: jag och drc åker och hela rakekassan går till spons av oss (inköp av vita handskar samt drinkar till 19-åringarna) å andra sidan: om det är många UPSare som vill åka kanske homegamet "Uppsala pokerstars invitational" eller "www.slaskpoker.com" kan anmäla ett lag. Citera
PHIDivine Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Om jag skaffar peruk och vaxar bröstet, blir jag bjuden på en drink då??? Citera
drc Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Hörde med management om vi kunde anmäla slaskpoker men de ville ge det en vecka först och se om "riktiga" klubbar kunde fylla ut - annars går det nog bra att anmäla det laget också så vi får vänta och se ! Citera
PHIDivine Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Hörde med management om vi kunde anmäla slaskpoker men de ville ge det en vecka först och se om "riktiga" klubbar kunde fylla ut - annars går det nog bra att anmäla det laget också så vi får vänta och se ! Vad då "riktiga" klubbar? Vad snackar dom om? Vi slaskar ju hela tiden! Citera
drc Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Det verkar nu som om vi fått anmäla slaskpoker.com till Örebro också så nu gäller det bara att formera lag. Förutom oss i Uppsala har mte också visat intresse för slaskpoker-teamet så om han fortfarande vill så är det två platser över i det laget, annars 3. Citera
lodbrok Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 OK vi tar ett Upprop på all som vill åka till Örebro: hitills tror jag att följande personer ska med: PHID, callen, lodbrok, drc, buckshot, supersweed?, minken? Citera
buckshot Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Ja fan vilket gäng! Kan man ju inte missa, men var det 13 mars? En lördag hoppas jag? Fan vilken roadtrip, ja är på. En tussilago kan man peta undan , synd bara att jag suger headsup...men iofs med kvarting Jim Bean i kroppen så blir det nog ändring på det hehe Citera
callen Postad 26 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2005 Det kommer bli ett jävla slask! Givetvis bor vi över och härjar! Grattis drc för andraplatsen i dagens 500krs tourney förresten! Vet hur glad och lycklig du blir av att komma ITM... Citera
drc Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Det kommer bli ett jävla slask! Givetvis bor vi över och härjar!Grattis drc för andraplatsen i dagens 500krs tourney förresten! Vet hur glad och lycklig du blir av att komma ITM... Det är väl en av de få gångerna jag är riktigt förbannad !!! Citera
PHIDivine Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 OK vi tar ett Upprop på all som vill åka till Örebro: hitills tror jag att följande personer ska med: PHID, callen, lodbrok, drc, buckshot, supersweed?, minken? Det kan bli en bra festkväll! Citera
Recommended Posts