ettkorv Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Seat 3: zargo8 ($47,25 in chips) Seat 4: HERO ($24,90 in chips) (on the button) Seat 6: VonSPOWER ($23,80 in chips) Seat 8: xrred1 ($44,20 in chips) *** Blind Bet Round *** : VonSPOWER : Post Blind ($0,15) xrred1 : Post Blind ($0,25) Dealt to HERO: As, 10d *** Pre-Flop *** : zargo8 : Fold HERO : Bet ($1) VonSPOWER : Raise ($2) xrred1 : Fold HERO : Call ($1,15) *** Flop *** : 8c 6d 10s VonSPOWER : Bet ($2) HERO : Call ($2) *** Turn *** : [ 8c 6d 10s ] Ah VonSPOWER : Bet ($2) HERO : Call ($2) *** River *** : [ 8c 6d 10s Ah ] Kh VonSPOWER : Bet ($17,65) VonSPOWER : All In ($17,65) HERO : Fold kommentarer? Citera
DrRoland Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Tycker inte jag. Reraisa turn och syna rivern. Luktar iofs AK Citera
ettkorv Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 Så här var mina tankegångar kring handen: Preflop. 3-betten från denne unknown tolkar jag som AK-AQ, AA-88,, nån gång men inte särskilt ofta AJ, KQs, lägre pockets. Jag synar p.g.a det bra pottoddset Flop: WA/WB, jag antar att han CBar 100% och mot den range jag gav honom är en syn profitabel. Turn: Jag har sett honom betta tom ett par ggr tidigare då fi visat svaghet. De gångerna bettade han lika mycket som han gjorde på förra gatan, vilket är läget även här. Jag leder troligtvis väldigt ofta men skulle antagligen bara få värde av Ax, vilka jag också skulle få bra med värde av på river då det inte finns många scarecards. Jag tror att han genom sitt agerande på river kommer berätta om han har set. Syn. River: Ett av få dåliga kort kommer och han ställer. Jag hade antagligen foldat här även om rivern blankat. Jag ser inte att random fi överbettar river med TP särskilt ofta. Kommentarer? Citera
Recommended Posts