_Jeeppe_ Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Tjeena, har pokerlan hemma oss mig! Hur skall det optimala Pokerlanet se ut för 2personer vad tycker ni? Såhär ser mitt lan ut iaf, Ettbord tvåskärmar, två datorer. 1 lock energidrinks :=) Doyle brunson supersystem breve, tvn inte långt ifrån och en 3dje skärm där d rullar HSP avsnitt :=) Hände en rätt skön grejj, vi körde headsup 22$ sng, med vridna skärmar ifrån varandra, snacka om att jag fick tells live första gången i nät pokern ROFLMAO! HAHA hur såg era pokerlan ut? hur vill ni att dem skall se ut.. TIPS! Citera
jojje2k Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 En fråga bara, någon som vet om två spelare får vara inloggade på samma nätverk samtidigt från samma ip???? Olika regler på olika sidor? Citera
ebisumaru Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Bra sätt att betala extra rake på. Citera
Mauau Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Bra sätt att betala extra rake på. På vilket sätt betalar de EXTRA rake? Spelar ingen roll om kompisen sitter i en annan del av Köping eller i Singapore eller mittemot, det är fortfarande $20+$2. Citera
ebisumaru Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 På vilket sätt betalar de EXTRA rake? Spelar ingen roll om kompisen sitter i en annan del av Köping eller i Singapore eller mittemot, det är fortfarande $20+$2. Spela playmoney/nanolimit och ge varandra pengarna i handen/player transfer obv. Citera
Recommended Posts