slashyboy Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Spelade några turneringar igår med där jag totalt gjorde buyin för 165 dollar, Sedan hände något mitt i dem o jag kunde inte få min plats o spela, så jag blindades ut, Då undrar jag någon kunnig från partypoker vad för slags återbetalning som kommer ske, får jag tillbaka mitt buyin eller hur fnkar det? Citera
PartyPoker Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Om felet är vårt så kommer du att få tillbaka enligt den policy som vi har samt någon form av kompensation plus en ursäkt. Men om felet inte ligger hos oss så kan jag inte riktigt uttala mig. Kan du PM:a mig ditt account-name samt vilka turneringar det var som låste sig så ska vi kolla på det. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
aahigh80 Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Hoppas inte på för mycket, party poker var uppenbart instabilt under hela helgen, jag blindades bort i en Hu match i en fet turnering där jag var chipleader och 300KG turneringen m.m var pausad under en längre tid. Skickade ett mail till party poker och givetvis lyckades dem skylla bort det i ngt standardformat mail i vanlig ordning. Jag menar om jag går in på ICA och köper sur mjölk så bryr jag mig inte om att det var Electrolux fel att kyldiskarna inte höll måttet!! De är intresserade av din rake grabben inget annat, skulle kunna göra en topp 100 lista över saker som gjort att jag helt tappat förtroendet för dem (men besparar alla forumläsare det), gränsen mellan kriminell verksamhet och deras är hårfin. Citera
Recommended Posts