Gå till innehåll

TURNERINGSSTRUL, återbetalning av buyin


slashyboy

Recommended Posts

Om felet är vårt så kommer du att få tillbaka enligt den policy som vi har samt någon form av kompensation plus en ursäkt.

Men om felet inte ligger hos oss så kan jag inte riktigt uttala mig.

 

Kan du PM:a mig ditt account-name samt vilka turneringar det var som låste sig så ska vi kolla på det.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas inte på för mycket, party poker var uppenbart instabilt under hela helgen, jag blindades bort i en Hu match i en fet turnering där jag var chipleader och 300KG turneringen m.m var pausad under en längre tid.

Skickade ett mail till party poker och givetvis lyckades dem skylla bort det i ngt standardformat mail i vanlig ordning. Jag menar om jag går in på ICA och köper sur mjölk så bryr jag mig inte om att det var Electrolux fel att kyldiskarna inte höll måttet!!

 

De är intresserade av din rake grabben inget annat, skulle kunna göra en topp 100 lista över saker som gjort att jag helt tappat förtroendet för dem (men besparar alla forumläsare det), gränsen mellan kriminell verksamhet och deras är hårfin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...